نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p/ خرید دی وی آر / مداربسته دوربین مارکت

امروزه استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی یکی از اولویت های و لزومات هر کسب و کار و منازل مسکونی شده است. با توجه به افزایش جرم و جنایت، مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. پیشرفت های تکنولوژی و فناوری که شاهد عرضه آنها به بازار هستیم، می توانند تامین کننده امنیت برای مردم باشند. همانطور که شرکت های بزرگی وارد دنیای رقابت سیستم های امنیتی و نظارتی می شوند، تنوع محصولات و تکنولوژی آنها نیز متعاقبا افزایش پیدا می کند. از جمله ملزوماتی که همراه با دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرند دستگاه دی وی آر DVR می باشد. این دستگاه که همراه با دوبین های مدار بسته آنالوگ که تحت شبکه کار می کنند، به مشتریان داده می شود، درواقع محل اصلی ذخیره سازی تمامی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شود. مسلما وجود این دستگاه با کیفیت بالا برای هر سیستم امنیتی و نظارتی اولویت اول می باشد. از سوی دیگر دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی با کیفیت های متعددی نیز وجود دارند. در هنگام خرید دی وی آر باید به تناسب و هماهنگی بین دستگاه دی وی آر و دوربینی که قصد خرید ان را دارید، توجه داشته باشید.

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p از جمله دوربین های مداربسته امنیتی و نظارتی است که از در دسته دوربین های امنیتی و نظارتی مقرون به صرفه قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل قابلیت هایی همانند ضد خاک و ضد آب بودن از دوربین هایی هستند که غالبا برای محیط های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین های توانایی های دید در شب خوبی نیز دارند که به لطف لامپ های ال ای دی که در اطراف آن کار گذاشته شده است، می تواند تا حداکثر 20 متر فضای تاریک را پوشش دهی کند.

اگر قصد خرید دی وی آر و دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p  را دارید می توانید از طریق سایت های فروش آنلاین برای خرید آن ها اقدام کنید. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین مداربسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین  imou  رنجر 2 / دستگاه DH-XVR5216ANX /  دوربین مارکت

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. از آنجایی که انسان در هر مکان و هر زمانی نیاز به احساس امنیت دارد، تکنولوژی سعی داشته است تا با عرضه پیشرفت های جدید خود، در تامین این حس امنیت به مردم کمک کند. اما پیدا کردن مکانی که بتواند شما را در جریان محصولات جدید و پیشرفت های انجام شده در آنها، قرار دهد کار دشواری خواهد بود. سایت دوربین مارکت می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید و کسب اطلاعات باشد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعال است، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

یکی از محصولات جدید و پیشرفته سایت دوبین مارکت، دوربین  imou  رنجر 2 است. دوربین  imou  رنجر 2 با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فردی همانند چرخش افقی و عمودی، زاویه دید 115 درجه، پشتیبانی از رم تا ظرفیت 256، دید در شب تا مسافت 10 متر و... یکی از بهترین دوربین های حال حاضر بازار کشور می باشد. از دیگر قابلیت های جالب و کاربردی این دوربین 2 مگا پیکسلی می توان به سنسور های تشخیص حرکت و تشخیص صداهای غیرعادی همانند صدای شکستن یا فریاد، اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید از طریق سایت دوربین مارکت آن ها را تهیه کنید دستگاه های دی وی آر و ان وی آر می باشند. این دو دستگاه از جمله دستگاه های ضروری و مهم در هر سیستم امنیتی و نظارتی است که در خرید بهترین نوع آن نباید تردید کرد. دستگاه DH-XVR5216ANX یکی از دستگاه های آنالوگ و تولید شرکت داهوا می باشد که با توجه به 16 کانال ورودی و پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی و تصویری و همچنین پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت، می تواند گزینه ای مناسب برای خریداری باشد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/ دوربین سیم کارت خور /dh-hac-b1a21p  دوربین داهوا

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند.

سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین دوربین های مدار بسته امنیتی و مراقبتی به مشتریان خود، همواره درصدد جلب رضایت آنها بوده است. از جمله جدیدترین محصولاتی که می توان از طریق سایت دوربین مارکت تهیه کرد، دوربین سیم کارت خور می باشد. دوربین های سیم کارت خور یکی از جدیدترین مدل های و ابداعات دنیای سیستم های امنیتی و مراقبتی است. دوربین سیم کارت خور برای کار کردن تنها به یک سیم کارت و اتصال اینترنت که از طریق بسته های اینترنتی قابل تهیه است، می باشد. دوربین های سیم کارت خور به دلیل مستقل و بی سیم بودن، به محض عرضه به بازار با استقبال مخاطبین این محصولات مواجه شد. دوربین های سیم کارت خور با مدل های متعدد خود که از منبع تغذیه متفاوت نیز دارند، توانسته اند به سرعت در بین مشتریان این نوع سیستم ها، محبوبیت فراوانی کسب کنند.

البته سایت دوربین مارکت بجز دوربین سیم کارت خور، مدل های به صرفه و قیمت مناسب را نیز عرضه می کند. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل اعتمادترین دوربین های سیستم های امنیتی و مراقبتی موجود در بازار به شمار آوریم. این دوربین به دلیل ضد آب و ضد خاک بودن خود، می تواند برای پوشش دهنی فضا و محیط های بیرونی گزینه ای کاملا مناسب باشد. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p مدل آنالوگ می باشد. تهیه و سفارش تمامی این دوربین ها و سیستم های مراقبتی و امنیتی از طریق سایت دوربین مارکت کار بسیار راحتی می باشد. کافی است که به آدرس سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس با ارسال آن به سبد خرید و تکمیل سفارش، خود را صاحب یک دوربین مدار بسته قوی و قابل اعتماد خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i/ دوربین HFW1500THP-I8 / دوربین مارکت

 

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. با مراجعه به سایت دوربین مارکت و استفاده از امکانات آن، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و تهیه سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرخود، نیست. بدین ترتیب در مصرف انرژی و زمان نیز صرفه جویی خواهد شد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.

برند هایک ویژن برای افرادی که خریدار و مشتری سیستم های امنیتی و نظارتی هستند، یک برند کاملا نام آشنا و جزو معتبرترین آنها به شمار می رود. دوربین هایک ویزن  جزو دوربین های سری IP این شرکت می باشد که با استفاده از کابل شبکه تصاویر را انتقال می دهد. بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز، ویژگی دید در شب تا حدود 30 متر فاصله، دوربین 2 مگا پیکسلی با کیفیت ضبط تصاویر به صورت اچ دی و در نهایت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن از جمله ویژگی های مهم و بارز دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i می باشند.

در نقطه مقابل این دوربین قوی و مطمئن، یکی از تولیدات شرکت داهوا که همانند هایک ویژن، نامی آشنا و معتبر در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد، وجود دارد. دوربین HFW1500THP-I8 با کیفیت تصویری در حد 5 مگا پیکسل و  نوع اتصال از طریق کابل کواکسیال و زاویه دید در حدود 90 درجه و همچنین ویژگی مهم دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 80 متر، یک گزینه فوق العاده امن و مطمئن برای خریداری و استفاده می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین شیائومی بی سیم گردان/ دوربین مارکت / دستگاه NVR4216HS-4KS2L

 

با افزایش خطراتی که روزانه جان و مال مردم را تهدید می کند، استفاده و تقاضا برای سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته نیز نسبت به سال های گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده اند. به سادگی می توان حس کرد مردم از طریق نصب و استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی، سعی در افزایش حس امنیت و حفاظت برابر خطرات را دارند. البته، استفاده از این سیستم ها در حفاظت برابر خطرات بسیار موثر هستند. همین امر مردم را به استفاده از مدل های متنوع سیستم های امنیتی ترغیب می کند. سیستم های امنیتی که شامل دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته بیسیم، دزدگیر اماکن و ... می شود را با توجه به نیاز و مورد استفاده، می توان تهیه کرد. هرچند، در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. آنها می توانند شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، راهنمایی کنند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید برای تهیه انواع سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته همانند دوربین شیائومی بی سیم گردان و در کنار آن دستگاه ان وی آر مورد نیاز برای دوربین های مدار بسته آنالوگ، به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.

دستگاه ان وی آر که در بالا به آن اشاره کردیم، یک وسیله تحت شبکه است که قابلیت ثبت و نگهداری از اطلاعات ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته، استفاده می شود. از جمله بهترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار، می توان به دستگاه NVR4216HS-4KS2L محصول شرکت داهوا اشاره کرد.این دستگاه که توانایی پشتیبانی از نصب 2 هارد با ظرفیت 6 ترابایت را برخوردار است، دارای 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته تحت شبکه است.

دوربین شیائومی بی سیم گردان نیز یکی از محصولات سری بیبی کم های شرکت شیائومی می باشد. دوربین شیائومی بی سیم گردان قابلیت اتصال از طریق وایفای به اینترنت را دارد و تصاویر ضبط شده را بر روی تلفن همراه و یا کامپیوتر می تواند ارسال کند.

هر دو دستگاه دوربین شیائومی بی سیم گردان و NVR4216HS-4KS2L در سایت دوربین مارکت موجود است.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a / دزدگیر فایروال f9 /doorbinmarket.com

 

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت های فعال در زمینه فروش و نصب سیستم های امنیتی و نظارتی مختلف و همچنین انواع دوربین های مداربسته است. با توجه به تنوع برند و محصولات مختلفی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، این سایت را تبدیل به یکی از بهترین گزینه های خرید اینترنتی سیستم های امنیتی و نظارتی تبدیل کرده است. محصولاتی همانند دوربین مدار بسته بی سیم و با سیم، انواع دوربین لامپی، دوربین ماشین و... را می توانید به راحتی از طریق مراجعه به دوربین مارکت تهیه کنید. چندین سال تجربه در این حیطه و بهره مندی از کارشناسان و متخصصین با تجربه، دوربین مارکت را مقصد مناسبی برای افراد تازه کار برای مشورت و افراد حرفه ای برای خرید، است. متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت، می توانند به شما کمک کنند تا با توجه به محیطی که قصد نصب سیستم و یا دوربین مداربسته را دارید بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید.

ازجمله محصولات برند پرفروش و محبوب در بین خریداران که در سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را پیدا کنید، دوربین های برند داهوا می باشند. برند داهوا که یکی از معتبرترین و پیشروان در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی است، با تنوع محصولات و کیفیت بالایی که دارد قادر به جلب رضایت مشتریان خود تا به امروز بوده است. داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a یکی از محصولات محبوب و پر فروش این برند است که با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها روز و همچنین قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای خود، توانسته است به سرعت جای خود را در پرفروش ترین محصولات بازار اثبات کند.

از سوی دیگر، محصولات دیگری بجز دوربین های مدار بسته نیز در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر بازار یعنی دزدگیر فایروال f9 را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید. دزدگیر فایروال f9 با پشتیبانی از تلفن کننده شهری و تلفن کننده سیم کارتی، یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین دزدگیرهای موجود در بازار می باشد. اگر قصد آشنایی بیشتر با دزدگیر فایروال f9 و همچنین دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a را دارید می توانید به سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 / دوربین سیم کارتی بولت v380 / doorbinmarket.com

تحقیق و جستجو درباره محصولاتی که قصد خرید آن داریم، اولین قدم برای انتخاب صحیح و مناسب می باشد. بسیار از ما قبل از خریداری کالاهایی که با آنها آشنایی داریم نیز این مراحل را تکرار می کنیم. اما اگر بخواهیم وسیله ای که کوچکترین آشنایی ای با آن نداریم را خریداری کنیم، تمامی این مراحل سخت تر و دشوار تر نیز خواهد شد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که افراد بسیار زیادی در آن تجربه خاصی ندارند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، یکی از سایت های فعال در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از تخصصی ترین سایت های فروش، نصب و خدمات دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین مدار بسته وای فای، انواع دوربین های بولت، دوربین خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است.

دوربین سیم کارتی بولت v380 موجود در سایت دوربین مارکت، یکی از محصولات جدیدی است که در بازار با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. دوربین سیم کارتی بولت v380  یکی از دوربین های سیم کارت خور بازار است که به دلیل پشتیبانی از سیم کارت، قادر است مستقل از مودم و اتصال اینترنت به کار خود ادامه دهد. با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیم کارت فعال بر روی دوربین سیم کارتی بولت v380، می توان اتصال آن را تامین کرد. دوربین سیم کارتی بولت v380  دارای قابلیت ضبط تصویر و صوت را به طور همزمان می باشد. ویژگی تصویربرداری و دید در شب دوربین سیم کارتی بولت v380 که با استفاده از چراغ های به کار رفته در اطراف لنز خود و حسگرهای مادون قرمز انجام می شود، این دوربین مدار بسته را به یکی از بهترین گزینه ها برای تصویربرداری در شب تبدیل کرده است.

تمامی دوربین های مدار بسته تحت شبکه، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند. شرکت داهوا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا، دستگاه های ان وی آر مختلف و با کیفیتی به بازار عرضه کرده است. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه nvr2116hs-4ks2 که قابلیت پشتیبانی از 16 دوربین مدار بسته، را دارد اشاره کرد. دستگاه nvr2116hs-4ks2 با بهره مندی از تمامی ویژگی هایی که یک دستگاه ان وی آر خوب باید از آنها برخوردار باشد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و در سری دستگاه های اقتصادی برند داهوا قرار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت دوربین خورشیدی / دستگاه IPC-HFW4431T / doorbinmarket.com

 

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. انواع دوربین های مدار بسته، دزدگیرهای اماکن محصول برندهای معتبر، ردیاب خودرو، دوربین ماشین، دوربین مدار بسته  بیبی کم و... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در این سایت مشاهده کنید. با یک مقایسه کوچک میتوانید متوجه تفاوت قیمت های موجود در بازار و قیمت های محصولات سایت دوربین مارکت شد. به عنوان مثال قیمت دوربین خورشیدی موجود در سایت دوربین مارکت، به نسبت باقی سایت ها و مغازه هایی که دوربین خورشیدی دارند، بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد. مطالب و اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، کار خرید را حتی برای اشخاص بی تجربه و تازه کار نیز راحت و آسان کرده است. شما می توانید با اطلاعاتی که در صفحه محصولات ذکر شده است، با کاربردها و ویژگی های هر محصول آشنا شوید. مسلما هنگامی که متوجه شوید آن دوربین مدار بسته یا دزدگیر برای چه چطور اماکنی مناسب است، انتخاب برای شما نیز آسان تر خواهد شد. در دوربین مارکت شما می توانید محصولات را از نظر کیفیت و کارآیی با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین سیستم امنیتی ممکن با بودجه خودتان را تهیه کنید. علاوه بر اطلاعات درباره محصولات، مطالب وبلاگ نیز در این سایت قرار دارد. با خواندن مطالب وبلاگ، شما اطلاعاتی بسیار مفید و آموزنده ای درباره انواع محصولات و برندهای دنیا کسب خواهید کرد.

سایت دوربین مارکت، از تنوع بالای دوربین های مدار بسته برخوردار می باشد. از جمله دوربین های مدار بسته ای که در این سایت وجود دارد، دوربین IPC-HFW4431T از محصولات برند مشهور داهوا می باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با بهره مندی از دوربین 4 مگا پیکسلی که تصاویر را با کیفیت فول اچ دی ثبت می کند، از قابلیت دید در شب با پوشش دهی تا 80 متر را ساپورت می کند. بدنه فلزی دستگاه IPC-HFW4431T برابر آب، گرد و غبار مقاوم می باشد و دارای درجه حفاظت IP67 می باشد که همین امر دستگاه IPC-HFW4431T را به گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهای بیرونی تبدیل می کند. برای مشاهده محصولات دیگر و مشابه دستگاه IPC-HFW4431T می توانید از سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا/ دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور می باشد. سایت دوربین مارکت با در اختیارداشتن کادری متشکل از کارشناسان فروش و نصب که توانایی راهنمایی خریداران را نیز دارند، می تواند مقصدی مناسب برای افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته و یا هر نوع سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، باشد. از سوی دیگر، به دلیل بهره مندی از تنوع بالای محصولات و همکاری با شرکت های معتبر و معروف فعال در سیستم های امنیتی و نظارتی همانند داهوا و شیائومی و ... برای افراد حرفه ای و کسانی که قصد به روز رسانی سیستم های امنیتی و نظارتی خود را نیز دارند، سایت دوربین مارکت بهترین و در دسترس ترین بازار آنلاین به شمار می رود.

از جمله پر فروش ترین محصولات این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان انواع دوربین داهوا دانست. برند داهوا که از معروف ترین و فعال ترین برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا می باشد، از پیشروان در صنعت تکنولوژی و نوآوران نیز محسوب می شود. محصولات داهوا شامل دوربین های مدار بسته بی سیم، دوربین مدار بسته با سیم، دوربین های سیم کارت خور، دوربین های بیبی کم و ... می شود. با توجه به تنوع محصولات و کاربردهای آنها، می توان متوجه شد که برند داهوا سعی داشته است تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تکنولوژی و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربین داهوایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 یکی از مدل های پرفروش دوربین داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجدیدترین مدل های دوربین های آنالوگ برند داهوا است که دارای بدنه ای فلزی و دوربینی 5 مگا پیکسلی می باشد. همانند دیگر هم سطحان خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز دارای قابلیت های دید در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندی از امکانات ذکر شده و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن، کافی است تا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp به یکی از محبوب ترین دوربین های برند داهوا تبدیل شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین خورشیدی / دستگاه 2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی هماهنگ با پیشرفت های روز جهان، در حال تغییر و ارتقای خود می باشد. بسیاری از تکنولوژی های جدید که برای استفاده در لوازم خانگی و یا صنعت خودرو به کار می روند، در سیستم های امنیتی و نظارتی نیز استفاده می شوند. همانند ساخت دوربین خورشیدی  یا دوربین های سیم کارت خور که متناسب با نیاز و تقاضای مخاطبین و بازار تولید می شوند. دوربین هایی همانند دوربین خورشیدی که نیازی به منبع تغذیه ای بجز نور خورشید ندارد، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و یا در صورت قطع شدن برق، از دسترس خارج نشود. استفاده از چنین تکنولوژی های مفید و کاربردی در سیستم های امنیتی و نظارتی، کاربرد و عملکرد این سیستم ها را در حد قابل توجهی، افزایش داده است.

تهیه کردن سیستم های امنیتی و نظارتی با جدیدترین تکنولوژی روز جهان، از طریق آنلاین نیز میسر می باشد. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. به محض ورود به این سایت شما متوجه تنوع برند و محصولات این سایت خواهید شد.

از جمله محصولات مورد نیاز در سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. دستگاه ان وی آر، که یک دستگاه ضبط کننده برای دوربین های مدار بسته سری IP می باشد، در چندین نوع و سطح موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های ان و ی آر موجود در بازار، دستگاه 2108HS-4KS2 محصول برند داهوا است. دستگاه 2108HS-4KS2 یک دستگاه ضبط 8 کانال و تحت شبکه اس که امکان پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را نیز دارد. خروجی های HDMI و VGA را نیز قادر به پشتیبانی می باشد. از جمله ویژگی های بی نظیر دستگاه 2108HS-4KS2، قابلیت اتصال به هارد اکسترنال تا ظرفیت 8 ترابایت است. هر دو محصول دوربین خورشیدی و دستگاه 2108HS-4KS2 در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/دزدگیر سایلکس sg8/dh-hac-b2a21p

 

برای کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، پیدا کردن مکانی که بتواند تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را در یک جا داشته باشد، کار بسیار دشواری خواهد بود. این مشکلات برای تمام افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیستم امنیتی و نظارتی را دارند، پیش می آید. قطعا بهره مندی از لوازم امنیتی همانند انواع دوربین مدار بسته با قابلیت های مناسب و یا لوازم امنیتی دیگری همانند دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین و ...از ضروریات زندگی جوامع امروزی شده اند. حتی بسیاری از کسب و کارهای قدیمی نیز اقدام به نصب دوربین های مداربسته و دوربین های بیسیم کرده اند. این امر از نیاز مردم به ایجاد حس اطمینان و امنیت نسبت به مال و اموال خود، نشان می دهد. قطعا این امری طبیعی است که انسان بخواهد از متعلقات و املاک خود محافظت کند. ایده ها و کاربردهای فراوانی که سیستم های امنیتی به افراد ارائه می دهند، هر شخصی را ترغیب و تشویق به استفاده از آن ها می کند. سایت دوربین مارکت با برخورداری از تنوع بالای محصولات و پشتیبانی و خدمات پس از فروش می تواند از بسیاری جهات به مشتریان خود کمک های فراوانی کند.

از جمله محصولاتی که می توان در دوربین مارکت مشاهده کرد، محصولات برند معروف و معتبر داهوا هستند. یکی از این محصولات دوربین مدار بسته مدل dh-hac-b2a21p می باشد که در دسته محصولات مقرون به صرفه این شرکت قرار دارد. دوربین مدار بسته dh-hac-b2a21p با بهره مندی از کیفیت بالای دوربین و ضدآب و ضد خاک بودن و همچنین پشتیبانی از ویژگی دید در شب، یکی از محصولات پر فروش و محبوب در بازار دوربین های امنیتی و نظارتی می باشد.

یکی دیگر از ضروریات در بسیار از مناطق مسکونی و تمامی اماکن کسب و کار، دزدگیر اماکن می باشد. محصولات متنوع و مختلفی برای دزدگیر اماکن در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. یکی از بهترین دزدگیر اماکن موجود در بازار، دزدگیر سایلکس sg8 می باشد. این برند فوق العاده مشهور که جزو معروف ترین سازنده های دزدگیر اماکن نیز می باشد، این مدل از دزدگیر اماکن خود را به دو حالت سیم کارت و تلفن کننده مجهزه کرده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید دوربین مدار بسته dh-hac-b2a21p و دزدگیر سایلکس sg8 می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بیبی کم  / v380دوربین مارکت

 

برای کسانی که تجربه و آشنایی خاصی با محصول مورد نظر خود ندارند، یافتن مکانی که بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قیمت مناسب، آنها را در خرید نیز راهنمایی کنند، کار دشواری است. با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و خدماتی که از طریق اینترنت می توان دریافت کرد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خریدهای خود را از طریق سفارش آنلاین انجام دهند. در رابطه با فروش سیستم های امنیتی و نظارتی،  سایت دوربین مارکت می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور است که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت به طور تخصصی در حیطه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های عالی می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای دوربین مارکت به شمار می رود.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت مشاهده خواهید کرد، دوربین های بیبی کم هستند. با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین های بیبی کم در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های معتبر اقدام به تولید این محصول با تکنولوژی های پیشرفته روز، کرده اند. دوربین مدار بسته دوربین سیم کارت خور بیبی کم V380 یکی از جدیدترین مدل های دوربین های بیبی کم موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته بیبی کم V380 با پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب، حسگرهای مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندی از دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل می تواند انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده کند. یک نکته منحصر به فرد در مورد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 این است که این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارد. بدین ترتیب کافی است با فعال سازی یک بسته اینترنت، عملکرد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 را به طور کامل از اینترنت مودم و کابل، مستقل کرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، یکی از دستگاه های آنالوگ داهوا می باشد، که قابلیت پشتیبانی از 8 کانال ورودی را دارد. از جمله ویژگی های دستگاه xvr5108hs-i2 می توان به قابلیت پخش تصاویر با کیفیت های مختلف گرافیکی، اشاره کرد. از دیگر خصوصیات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتیبانی هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت است که می تواند خیال مالکان را بابت حافظه ذخیره سازی راحت کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه IPC-HDW1230S / خرید دوربین هایک ویژن / دوربین مارکت

همه ما همیشه مشکل انتخاب کردن داشته ایم، حتی در انتخاب لوازمی که در خرید آنها تجربه داریم هم گاهی به مشکل بر میخوریم. تغییر و تحولاتی که در دنیای تکنولوژی رخ می دهد، تنوع محصولات و کالاها را نیز تحت تاثیر قرار داده است. سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از جمله این مواردی هستند که تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری، بر تنوع آنها افزوده شده است. در صورتی که قصد خرید انواع سیستم امنیتی و نظارتی تولید برندها و شرکت های پیشرو در این حیطه را دارید، می توانید از سایت دوربین مارکت کمک بگیرید. سایت دوربین مارکت، می تواند در خرید برندهای مختلف و راهنمایی در مورد کارآیی هر محصول به شما کمک کند. اگر قصد خرید دوربین هایک ویژن که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های مدار بسته در دنیا به شمار می رود را دارید، می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده تا از محصولات مختلف این برند معتبر دیدن کنید. اما اگر هیچ آشنایی و یا ذهنیتی از مسائل سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته ندارید، می توانید با مطالعه مطالب موجود در این سایت، اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید. مسلما این کار، انتخاب و خرید را برای شما آسان تر خواهد کرد.

شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن یکی از معتبرترین و معروف ترین سازندگان سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا محسوب می شود. دوربین های و سیستم های مختلفی تولیدی داهوا در سایت دوربین مارکت موجود می باشند که می توانید با مطالعه مشخصات آنها، در مورد تهیه و خرید آنها تصمیم گیری کنید. از جمله محصولات پیشنهادی از برند داهوا، IPC-HDW1230S است. دستگاه IPC-HDW1230S که در واقع یک مدل دوربین مدار بسته تولید شرکت داهوا است، از نوع دام و Ip ورژن یعنی اتصال آن به وسیله کابل صورت می گیرد، می باشد. دستگاه IPC-HDW1230S دارای دوربین 2 مگا پیکسلی و ویژگی دید در شب تا فاصله 30 متری می باشد و می تواند تصاویر را به صورت اچ دی ثبت کند. این دوربین مقاوم برابر آب و گرد و غبار می باشد که برای استفاده در فضاهای باز و داخلی آن را یک گزینه مناسب می کند.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت / دستگاه DH-XVR1B16 / دوربین سیم کارتی

 

هر کسب و کاری برای مقابله با خطراتی همانند سرقت و آتش سوزی به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان کسب و کار، بسیاری از مالکان منازل نیز از دوربین های مدار بسته در منازل خود استفاده می کنند. به طور حتم، خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی برای افراد بی تجربه در این زمینه، کار دشواری است. با وجود شرکت های بزرگ و شناخته شده در عرصه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی، انتخاب محصول مورد نیاز نیز سخت تر از گذشته شده است.. نام های معتبری که نشان از کیفیت بالای محصولات آن ها است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال جایی هستید که دارای تنوع فراوان محصولات با بالاترین کیفیت هستید، ما دوربین مارکت را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت دوربین مارکت، با تجربه ای که در طول سالیان از طریق فعالیت تخصصی در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع سیستم های امنیتی و نظارتی کسب کرده است، می تواند از جهات مختلف به شما کمک کند تا خرید و انتخابی صحیح و مناسب داشته باشید.

تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته هر روز در حال پیشرفت است. از جدیدترین پیشرفت ها و تحولاتی که در دوربین های مدار بسته رخ داده است، قابلیت نصب و فعال سازی سیم کارت بر روی آنها می باشد. دوربین سیم کارتی، که به دلیل سیم کارتی که بر روی آن نصب است، می تواند بدون نیاز به هیچگونه اتصال به مودم و یا کابل، تنها از طریق فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت به اینترنت و شبکه متصل می شود.

یگی دیگر از دستگاه هایی که در نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی نقشی مهم ایفا می کند، دستگاه های ضبط هستند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با نوع آنالوگ یا تحت شبکه بودن دوربین انتخاب می شوند. دستگاه DH-XVR1B16 یکی از دستگاه های آنالوگ شرکت داهوا می باشد. دستگاه DH-XVR1B16 به دلیل پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته با کیفیت دوربین مگا پیکسلی، می تواند یک گزینه مطمئن و امن برای قرار دادن در سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دی وی آر / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دوربین مدار بسته مدل ipc-hdw4431em-as است. این مدل دوربین مدار بسته که نام دیگر آن،  دوربین ipc-hdw4431em-as است، جزو سری IP دوربین های مدار بسته شرکت داهوا است، و از نوع فیلمبرداری آن با کیفیت اچ دی می باشد. دستگاه ipc-hdw4431em-as از یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی بهره می برد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی قادر به پوشش دهی می کند. جنس بدنه دستگاه ipc-hdw4431em-as از نوع فلزی است که این دستگاه را برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می کند. یکی از خصوصیت های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، میکروفون داخلی این دستگاه می باشد. بهره مندی از میکرفون داخلی با کیفیت که به خوبی می تواند صدای محیط را نیز ثبت کند، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به لطف پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as قادر به ارسال مستقیم و مستل تصاور به دستگاه ان وی آر است. یکی از کاربردهایی بسیار خوبی که دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند به مشتریان خود ارائه دهد، قابلیت پلاک خوانی است. دستگاه ipc-hdw4431em-as به علت بهره مندی از قابلیت یکسان سازی نور بکار رفته در این دوربین مدار بسته و همچنین دید در شب کیفیت قابل قبولی آن ، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. تمامی لوازم مورد نیاز برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی همانند دستگاه ان وی آر، دستگاه دی وی آر و ... در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارتی/ دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2/ دوربین مارکت

 

برای کسانی که قصد تهیه سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند سوال پیش می آید که از کجا می توانند آن را خریداری کنند؟ یا چه برندی را انتخاب کنند؟ مسلما این سوالاتی است که با ذهن هر کسی می رسد. شما می توانید از سایت دوربین مارکت کمک بگیرید. برای خرید انواع دوربین های مدار بسته اعم از دوربین وای فای، دوربین بیبی کم و حتی جدیدترین مدل های دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی می توانید از سایت دوربین مارکت استفاده کنید. کافی است هنگام مراجعه به این سایت، نام محصول را جستجو کنید تا انواع مختلف ساخته شده توسط برنده ها و شرکت های معتبر در این زمینه را مشاهده کنید. برندهای معتبر و کیفیت عالی محصولاتی که در سایت دوربین مارکت قرار دارند، کار را برای شما آسان و راحت کرده است. کافی است با مراجعه به سایت دوربین مارکت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت خریداری نمایید. در صورتی که تجربه کافی در این زمینه ندارید، می توانید پیش از خرید با کارشناسان دوربین مارکت مشورت کرده تا شما را در انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان، راهنمایی کنند.

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متنوعی در سایت دوربین مارکت موجود است که همگی با کیفیت و کارآیی منحصر به فرد خود، می توانند رضایت مشتریان را جلب کنند. از جمله این محصولات، دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 است. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 که دوربین مدار بسته تولید شرکت بزرگ و معروف داهوا می باشد، از دوربین های تحت شبکه این برند معتبر می باشد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربین 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن بالا و اچ دی می باشد. از ویژگی های دیگر دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 می توان به دید در شب این دوربین مدار بسته اشاره کرد که تا فاصله 80 متری را پوشش دهی می کند. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 کیفیت تصاویر دید در شب را به در حد قابل توجهی بهبود داده اند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، جنس بدنه فلزی مقاوم برابر آب و گرد و غبار، ثابت می کند که چرا دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از پر استقبال ترین دوربین های مدار بسته داهوا در این مدت بوده است. مشخصات کامل دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 را می توانید از سایت دوربین مارکت مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت / دستگاه XVR5232AN-X / دوربین سیم کارت خور

 

شرکت ها و سایت های فراوانی وجود دارند که در عرصه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. تعداد بی شمار این شرکت ها و سایت ها نشان از تقاضای بالا و نیاز این نوع سیستم ها در هر مکانی است. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از سایت های معتبر و تخصصی در عرصه فروش خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور دانست. مشتری و کسی که قصد آشنایی با دوربین های مدار بسته یا دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دزدگیر اماکن، دوربین خودرو، دوربین سیم کارت خور و ... را دارد می تواند با مراجعه به سایت دوربین مارکت علاوه بر مشاهده  تنوع بالا محصولات، با مطالعه مطالب مفید و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است با جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در دوربین های مدار بسته و عملکرد آنها آشنا شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند برای کسب راهنمایی قبل از خرید از تجربه و مهارت کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی موردنیاز خود استفاده کنند.

امروزه شاهد مدل های مختلف و متنوعی از دوربین های مدار بسته هستیم. پس از دوربین های آنالوگ، شاهد عرضه دوربین های مدار بسته وایرلس و آی پی بودیم. هم اکنون دوربین سیم کارت خور را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته دانست. دوربین سیم کارت خور به دلیل قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن و فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت، می تواند به صورت مستقل از مودم و کابل اتصال به اینترنت وصل شود. همین باعث شده است دوربین سیم کارت خور به سرعت به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از یک دوربین مدار بسته و مانیتور تشکیل نمی شود! برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی به دستگاه های متعددی نیاز است. از جمله دستگاه های مورد نیاز برای انجام این کار، دستگاه های ضبط تصاویر و صدا می باشد. دستگاه XVR5232AN-X یکی از دستگاه های آنالوگ تولید شده توسط شرکت معروف و معتبر داهوا می باشد که علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب، از ویژگی های خوبی برخوردار است که می تواند پاسخگوی خواسته های مشتریان خود باشد.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دی وی آر / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دوربین مدار بسته مدل ipc-hdw4431em-as است. این مدل دوربین مدار بسته که نام دیگر آن،  دوربین ipc-hdw4431em-as است، جزو سری IP دوربین های مدار بسته شرکت داهوا است، و از نوع فیلمبرداری آن با کیفیت اچ دی می باشد. دستگاه ipc-hdw4431em-as از یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی بهره می برد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی قادر به پوشش دهی می کند. جنس بدنه دستگاه ipc-hdw4431em-as از نوع فلزی است که این دستگاه را برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می کند. یکی از خصوصیت های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، میکروفون داخلی این دستگاه می باشد. بهره مندی از میکرفون داخلی با کیفیت که به خوبی می تواند صدای محیط را نیز ثبت کند، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به لطف پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as قادر به ارسال مستقیم و مستل تصاور به دستگاه ان وی آر است. یکی از کاربردهایی بسیار خوبی که دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند به مشتریان خود ارائه دهد، قابلیت پلاک خوانی است. دستگاه ipc-hdw4431em-as به علت بهره مندی از قابلیت یکسان سازی نور بکار رفته در این دوربین مدار بسته و همچنین دید در شب کیفیت قابل قبولی آن ، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. تمامی لوازم مورد نیاز برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی همانند دستگاه ان وی آر، دستگاه دی وی آر و ... در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارت خور بولت / دستگاه XVR-1B04 / doorbinmarket.com

با توجه به افزایش نیاز و تقاضا برای سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت ها و برندهای معتبر زیادی اقدام به تولید این محصولات کرده اند. تنوع بالای محصولات و تفاوت کیفیت و عملکردهای مختلف آن ها، هر فرد تازه کار در این عرصه را گیج و سردرگم می کند.  بنابراین سایت هایی که در زمینه فروش این سیستم ها فعالیت می کنند نیز با توجه به تقاضای فراوان برای نصب سیستم های امنیتی و نظارتی، متقابلا رشد روز افزونی داشته اند. از جمله این سایت ها که شما می توانید از طریق مراجعه به آن بسیاری از برندها و تولیدات آن ها را مشاهده کنید سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com است. مطالعه مطالب و سپس خریداری کالای مورد نظر از سایت دوربین مارکت،  برای افرادی که به تازگی قصد آشنایی و خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته دارند و هنگام مواجه به تنوع کالاها و اسامی مختلف آن ها دچار سردرگمی می شوند، گزینه مناسبی است. نقاط قوت و مکان صحیح قرار گیری اکثر دوربین ها در قالب توضیحات بیشتر هر محصول در صفحه آن درج شده است که می تواند به مشتریان در انتخاب مناسب ترین دوربین مدار بسته متناسب با مکان دلخواه خود، کمک کند.

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور را می توانی یکی از پیشرفت ها و تغییرات مفید دنیای دوربین های مدار بسته دانست. به دلیل استقبالی که از این تکنولوژی صورت گرفت، دوربین های سیم کارت خور به شکل های متنوع و متناسب با اماکن مختلف به بازار عرضه و به سرعت جزو پر فروش ترین محصولات بازار شدند. دوربین سیم کارت خور بولت، به دلیل بی نیاز بودن به وجود مودم برای اتصال به اینترنت و ارسال تصاویر به صورت بی سیم، یکی از امن ترین و کاربردی ترین دوربین های موجود در بازار می باشد.

دوربین های سیم کارت خور بولت و به طور کلی تمامی دوربین های مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کنند، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند تا تصاویر و صداهای ضبط شده خود را به آن ارسال کنند. دستگاه XVR-1B04 که یکی از محصولات پر فروش برند داهوا می باشد، قادر است از تکنولوژی ها و کیفیت های متعدد تصاویر پشتیبانی کند که یک نکته مثبت در رابطه با دستگاه XVR-1B04 به شمار می رود. هر دو محصول دوربین سیم کارت خور بولت و دستگاه XVR-1B04 در سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com موجود هستند که می توانید با مراجعه به آدرس آن، با جزئیات و ویژگی های بیشتر این دو دستگاه آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک کرج / قیمت مهد کودک تهران / https://www.voolak.com

 

مهد کودک در روند اجتماعی شدن بچه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. در روز های اول مربیان مهد با صحبت کردن با بچه ها و برقراری رابطه دوستی با آن ها، تلاش می کنند محیط مهد کودک کرج را برای کودکان دلپذیر و جذاب کنند. این ارتباط گیری با کودک توسط مربیان، کودکان را برای ورود به دنیای اجتماعی آماده می کند. کودکان در مهد های کودک، با همسالان خود آشنا می شوند و با آن ها بازی می کنند و در جریان این بازی با آن ها ارتباط برقرار می کنند. آن ها با گفتن جملاتی مانند “اسمت چیه؟” یا “بیا با من بازی کن” با همسالان خود دوست می شوند. در اقصی نقاط شهر کرج مهد کودک  های متعددی وجود دارند که امکانات مختلفی را در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهند. انتخاب بهترین مهد کودک کرج که کامل ترین تجهیزات و بهترین مربیان کودک را داشته باشد، تحت تاثیر عوامل متعددی است و والدین باید با در نظر گرفتن این عوامل مهد کودک مناسب فرزند خود را سنجش و بازبینی کنند. برای این کار می توانید به وبسایت وولک یعنی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک در تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شهریه مهد کودک اهواز / لیست مهد کودک مشهد / وولک

 

قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به امکانات و تفریحاتی است که مهد کودک اهواز در اختیار کودک و والدین کودک قرار می دهد. در بعضی موارد نیز قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به موقعیت جغرافیایی نیز دارد. بنابراین نمی توان به طور دقیق شهریه مهد کودک اهواز را تعیین نمود زیرا شهریه به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال تعدادی از مهد کودک ها و بهترین مهد کودک اهواز در زمان های متفاوت برای کودکان ثبت نامی خود اردو در نظر می گیرند، طبیعتا هزینه مربوط به این امکانات و برنامه ها به قیمت مهد کودک در اهواز می افزاید.

شنیدن موسیقی کودکان را به وجد می آورد و باعث ارتقاء هوش موسیقی در آن ها می شود. گاه این تقویت هوش تا جایی پیش می رود که کودک به آموختن این علم زیبا و نواختن یا خواندن علاقه مند می شود. بهترین مهد کودک های مشهد دارای کلاس های موسیقی و بخش موسیقی برای کودکان می باشند تا به کودکان مستعد و علاقه مند این هنر را بیاموزند. همچنین مربیان مهد کودک در مشهد، با گذاشتن موسیقی های شادی آور برای بچه ها، انگیزه آن ها ار برای انجام فعالیت های آموزشی و تفریحی مهد بالا می برند.

برای دیدن لیست مهد کودک مشهد و امکانات و برنامه های مهد کودک های این کلان شهر در ایران، می توانید از وبسایت تخصصی کودک وولک استفاده نمایید.

وولک علاوه بر مشهد لیستی از بهترین مهد کودک های همه ی استان های ایران را برای شما تهیه کرده است تا به راحتی بتوانید مهد کودک مناسب با کودک خود را بررسی نموده و در صورت رضایت، آن را برای کودک خود انتخاب نمایید. برای دسترسی به بهترین مهد کودک های ایران فرصت را از دست ندهید و همیت الان به وبسایت وولک مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لیست مهد کودک اراک / شهریه مهد کودک شیراز / وولک

 

در وبسایت وولک شما می توانید تمامی مهد کودک های خوب اراک و بهترین مهد کودک اراک را در لیست مهد کودک اراک مشاهده کنید. با بررسی لیست مهد کودک در اراک مناسب ترین مهد کودک اراک را برای فرزند خود انتخاب کنید. در لیست مهد کودک در اراک شرح فعالیت ها و امکانات موجود در مهد کودک های اراک ذکر شده است و شما با سنجیدن ویژگی های هر مهد کودک اراک می توانید بهترین مهد کودک اراک را که با ملاک های شخصی شما برای مهد کودک انتخابی کودک شما همخوانی داشته باشد، انتخاب کنید. هزینه مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و … بستگی دارد.

کلاس های قرآنی ، کلاس های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس رقص ، کلاس هنر و کلاس ها ورزشی تقریبا در تمامی مهد کودک ها وجود دارد ولی انتخاب آن با خودتان است . کنترل فرزند باید برعهده مربی با تجربه ای باشد و شما از او اطلاعات کامل داشته باشید زیرا فرزند شما امانتی است در دست مربی و وظیفه او مراقبت از فرزند شما است . هر مهد کودک در شیراز بر حسب ویژگی های گفته شده قیمت متناسب با خود را دارد و بر حسب این موارد شهریه مهد کودک شیراز متفاوت خواهد بود . به یاد داشته باشید با ثبت نام فرزند خود در مهد کودک به گسترش توانایی های فرزند خود نیز کمک کرده اید و با ورود او به جامعه ای کوچک به همراه همسن و سال هایش قبل از مدسه به نوعی آمادگی ذهنی دوری از خانواده را نیز برای او ایجاد می کند . مهد کودک ساعتی در شیراز نیز همانند ساعات عادی همین وظایف را در قبال فرزندان شما بر عهده خواهد داشت .

 



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی اسکوتر / نقاشی ماشین پلیس / وولک

 

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند. پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است.

از طرفی دیگر نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی ماشین پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی ماشین پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

برای دیدن نقاشی های کودکانه و جذاب بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی پنگوئن / نقاشی مادر / کاردستی

 

همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پنگوئن می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی پنگوئن طرح نهایی نقاشی پنگوئن را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی مادر می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی مادر طرح نهایی نقاشی مادر را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی کمد / کاردستی کیف پول / https://www.voolak.com

 

همانطور که می دانید اکثر دختران از کودکی برای انجام کار های بزرگتر ها علاقه بسیاری نشان می دهند مثلا برای عرسک های خود مهمانی می گیرند یا غذاهای عجیب و غریب می پزند. قسمتی از خانه را برای خود نگه میدارند تا در آنجا با عروسک های خود خاله بازی کنند. وسایل خانه را نیز به صورت اسباب بازی برای آن ها تهیه کرده اید تا حس بزرگ بودن داشته باشد. کمد هم یکی از این وسایل است که می تواند لباس های عروسکش را در آن جا دهد یا حتی از آن به عوان نگه دارنده وسایل کودک خود استفاده کند در اینجا می خواهیم آموزش کاردستی کمد را با یکی دیگر تماشا کنیم.

کاردستی کمد علاوه بر اینکه کودک را در حین ساختن آن سرگرم می کند، برای بازی های مختلف نیز برای آن ها لازم میشود. علاوه بر این اگر کاردستی کمد کودک خراب شد یا پاره شد می توانید جدید آن را بسازید و به او هدیه دهید. انواع مختلف کاردستی کمد دیگر هم وجود داره که بسته به خلاقیت شما می توان ان ها را ساخت. ویدئوی کاردستی کمد را در اختیار کودک خود قرار دهید تا استعداد هایش بروز کند. برای اینکه استعداد های کودک شکوفا شود باید برای او زمینه آن را محیا کنید.

بسیاری از والیدن برای ساخت و انجام کار هیا هنری کودکان خود را به کلاس های آموزشی پرهزینه می فرستند و در نهایت هم ممکن است برای آن ها نتیجه ای نداشته باشد و برای همین ما ویدئوهای آموزشی کاردستی را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید از این ویدئو ها به صورت رایگان بهره ببرید و کودکتان نیز خشنود باشد زیرا این ویدئو ها علاوه بر آموزش او را سرگرم نیز می کند. ویدئو های آموزشی در وولک کاملا رایگان است و نیازی نیست شما هزینه های گزاف کلاس های هنری را پرداخت کنید. همچنین کودک از در خانه بودن لذت می برد و سرگرم میماند. برای ساخت کاردستی کیف پول با ما همراه باشید و ویدئوی کاردستی کیف پول را تماشا کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی آکواریوم / نقاشی تاکسی / وولک

 

کشیدن نقاشی آکواریم برای کودکان موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود. از آنجایی که کودکان نقاشی های راحت و ساده ای را از ابتدا می کشند، کشیدن یک نقاشی آکواریم که پیچدگی خاص خود را دارد موجب افزایش اعتماد به نفس کودک می شود. کشیدن نقاشی آکواریوم برای کودکان باعث ازایش تمرکز آن ها می شود. همچنین کشیدن آکواریوم با ماهی های رنگارنگ و رنگ آبی آکواریوم نشاط بخش و شادی آور است. برای کشیدن نقاشی آکواریوم می توانید به فرزند خود کمک کنید اما اگر نیازی به کمک نیست بهتر است بگذارید به تنهایی این کار را انجام دهد. حس مستقل بودن به او احساس خوبی می دهد و باعث می شود بتواند کار های خود را به تنهایی انجام دهد و رضایت بیشتری نیز نسبت به نتیجه کشیدن نقاشی آکواریوم خواهد داشت زیرا خودش آن را کشیده است.

نقاشی تاکسی می تواند نمونه ای برای یادگیری شغل راننده تاکسی و استفاده از تاکسی باشد. نقاشی تاکسی بسیار ساده است و به راحتی کشیده می شود و می توانند خودشان آن را بکشند. معمولا چون تاکسی ها زرد هستند کودکان از رنگ زرد برای کشیدن نقاشی تاکسی استفاده می کنند و رنگ زرد هم برای کودکان نشاط آور است. نقاشی تاکسی زرد باعث می شود کودکان یاد بگیرند چگونه از وسایل نقلیه استفاده کنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاکسی احترام بگذراند. نقاشی تاکسی میتواند مزایای بسیاری برای کودکان و همچنین ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشی تاکسی نیازی به هزینه زیاد ندارد و می توان با مدادرنگی و ماژیک به راحتی آن را کشید رنگ آمیزی کرد. نقاشی تاکسی با خطوط ساده ای ترسیم می شود و برای کودک به سادگی انجام می گردد. اگر می خواهید کودکتان کشیدن نقاشی تاکسی را با شوق بسیاری انجام دهد می توانید ویدئوی نقاشی تاکسی را در وولک برای او پخش کنید و از دخالت در نقاشی کشیدن او دست بکشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی کریسمس / کاردستی کتابخانه / https://www.voolak.com

 

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کریسمس یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کریسمس را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کتابخانه یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کتابخانه را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

بنابراین برای دور کردن این کودکان از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه مانند انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب برای کودک، اشتیاق آن ها را به ساخت کاردستی یا دیگر فعالیت ها و سرگرمی های مفید برای آن ها، افزایش دهید.

برای دیدن سرگرمی های بیشتر برای کودکان خود در وولک، به نشانی اینترنتی ما یعنی، https://www.voolak.com مراجعه نمایید. در وولک هم چنین می توانید بازی ها و کارتون های متناسب با سن فرزندتان را نیز به صورت رایگان و راحت مشاهده نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی انگور / کاردستی ماشین لباسشویی / https://www.voolak.com

 

کاردستی انگور کاملا راحت و ساده ساخته می شود و به هیچ عنوان لازم نیست کمک کودک کنید تا آن را بکشد. اینکه در ساده ترین کار ها به او حس استقلال دهید باعث می شود اعتماد به نفس او افزایش یابد و حس خوبی را از یک کاردستی انگور ساده دریافت کند. کودک با ساخت یک کاردستی به راحتی می تواند حس اعتماد به نفس و نشاط را دریافت کند. آنچه که کودک را تشویق می کند تا کاردستی های بیشتری را بسازد، تشویق دیگران است. زمانی که کودک کاردستی انگور خود را به عنوان مثال به کسی هدیه می دهد، از خوشحالی دیگران حس خوبی دریافت می کند و برای بعد وقت بیشتری برای ساخت کاردستی بهتری صرف می کند تا خوشحالی دیگران ببیند و لذت ببرد. برای ساخت کاردستی انگور می توانید ویدئوی وولک https://www.voolak.com را تماشا کنید. برای تماشای ویدئوی کاردستی انگور نیازی به صرف هزینه نیست و بار هزینه کلاس های هنری گران قیمت از دوش شما برداشته می شود.

ساخت کاردستی هایی که مانند کاردستی ماشین لباسشویی متحرک هستند لذت بیشتری دارند و کودک با تجربه این کاردستی ها احساس بهتری نیز می کند. کاردستی ماشین لباسشویی با استفاده از مقوا یا کارتن ساخته می شود و پس از ساخت می توان با آن بازی کرد یا به عنوان دکوری اتاق کودک از آن استفاده کرد. ساخت کاردستی ماشین لباسشویی برای کودکان در وولک به صورت ویدئویی پخش می شود و برای تماشای آن نیازی به هزینه های زیاد کلاس های آموزشی نیست و این ویدئو کاملا رایگان پخش می شود. کاردستی ماشین لباسشویی برای سرگرم کردنن و بازی بچه ها می تواند ایده خوبی باشد. کاردستی ماشین لباسشویی با لوازم دور ریختنی آماده می شود و این یکی از ساده ترین روش های ساخت کاردستی ماشین لباسشویی است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی جاکفشی / کاردستی آویز / https://www.voolak.com

 

برای ساخت کاردستی جاکفشی می توانید به ویدئو آموزشی آن در وولک مراجعه کنید ویدیوی آموزش کاردستی جاکفشی در ولایت به صورت کاملاً رایگان و آنلاین دریافت می‌شود و می‌توان با استفاده از این آموزش ها کودک را به نوعی به کلاس‌های آموزشی فرستاد و او را در خانه سرگرم کرد. برای دریافت ویدئو آنلاین و رایگان کاردستی جاکفشی در این سطح بمانید و به قسمت بالا مراجعه کنید یا در قسمت کاردستی های وولک هم کاردستی جا کفشی را تماشا کنید.

کاردستی جاکفشی با مقوا ساخته می شود و برای اندازه گیری ابعاد مقوا لازم است که والدین به کودک کمک کنند و همچنین شاید کودک نتواند کاردستی به این بزرگی که تعدادی کفش در آنجا شود را به تنهایی بسازد پس لازم است در برخی از مراحل ساخت کاردستی جاکفشی به کودک کمک شود.

ویدئوی کاردستی آویز در وولک می تواند بسیار جذاب و مفید باشد. یکی از فایده هایی که ویدئوی کاردستی آویز دارد، این است که هزینه های بسیار زیاد برای آموزش کاردستی به صورت حضوری کاهش می یابد. همچنین هزینه های رفت و آمد برای رفتن به کلاس هم کاهش پیدا می کند. همچنین آموزش از طریق ویدئو باعث می شود خودتان هم مستقیما بر آموزش کودک نظارت داشته باشید.

کاردستی آویز می تواند به صورت ساده تهیه شود و نیاز به کمک کسی هم نیست. کاردستی آویز با کاغذ رنگی و مقوا آماده می شود و به راحتی نیز ساخته می شود. یکی از ویژگی هایی که کاردستی آویز به همراه دارد این است که کودک با رنگ های آن شاد می شود و در اتاق او این آویز ها می درخشند. کاردستی آویز می تواند اعتماد به نفس کودک را نیز افزایش دهد و او را به نوعی برای اینکه در اجتماع قوی تر ظاهر شود آماده می سازد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی طوطی / نقاشی سنجاقک / نقاشی جدید

 

همچنین کودکان در مسیر اتمام نقاشی طوطی با رنگ ها، الگو ها و طرح های جدید بسیار زیادی آشنا می شوند و زمانی که نقاشی طوطی خود را به اتمام می رسانند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهند، این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در کودکی به آن توجه شود. در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار مشکلات و اختلالات بسیار زیادی خواهد شد. همچنین ممکن است هنگامی که کودک نقاشی طوطی خود را به اطرافیانش نشان می دهد، مورد انتقاد قرار بگیرد. این امر نیز باعث تقویت و افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت آن کودک می شود.

زمانی که کودک شما نقاشی سنجاقک خود را به اتمام می رساند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر ها یا دوستان خود نشان می دهد. اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید اعتماد به نفس کافی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. شما می توانید با آموزش نقاشی سنجاقک به کودکان خود شخصیت بهتری را در فرزندان خود پرورش دهید و آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی میکروفون / نقاشی فلامینگو / فیلم نقاشی

 

کودکان برای بازی کردن وسایل بسیار استفاده کنم برخی وسایل مربوط به بزرگترهاست و کودکان برای برای اینکه حس بزرگ بودن به آنها دست دهد از این وسایل استفاده می کنند یکی از از این اشیا که کودکان با آن بازی می کنند میکروفون است بعضی اوقات برای اینکه حس مثبتی از این اشیا دریافت کنند نقاشی آن را میکشند مثلاً مادر وولک آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی کودکان در خانه بتوانند آن را تماشا کنند و سرگرم بمانند.

فلامینگو یکی از حیوانات بامزه و زیباست که رنگ زیبا و شادی هم دارد و یکی از مناسب ترین الگوهای نقاشی برای کودکان محسوب می شود. برای اینکه کودکان بتوانند آن را به زیبایی ترسیم کنند و نقاشی آن را بکشند نیاز به آموزش نقاشی فلامینگو دارند. آموزش نقاشی فلامینگو هم در وولک به صورت ویدئویی در حال پخش است و به راحتی و با تماشای آن می توانید نقاشی فلامینگو را به کودک آموزش دهید یا خودش به تنهایی آن را بکشد.

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد. هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی میکی موس / کاردستی نظم دهنده میز / https://www.voolak.com

 

کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی، گوشی های همراه هوشمند و دیگر تجهیزات الکتریکی علاقه ی زیادی دارند. به همین دلیل برای دور کردن این کودکان از فضای مجازی و بازی های دیجیتال باید ترفند های هوشمندانه ای به کار بگیرید. انتخاب یک طرح و ایده ی مناسب با روحیات کودک و نزدیک به سلایق او می تواند اولین قدم باشد. به عنوان مثال طرح کاردستی میکی موس می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که میکی موس یکی از کارکتر های جذاب کودکانه است که اکثر کودکان آن را دوست دارند. بنابراین اگر می خواهید کودک خود را به ساخت کاردستی و فعالیتی که برای او مفید باشد سرگرم کنید، می توانید مشغول آموزش ساخت کاردستی میکی موس به فرزند خود شوید.

یکی از موارد تربیتی که باید خانواده ها برای فرزند خود ایجاد کنند نظم و ترتیب است. گاهی از کودکان خود می خواهید برای نظم اتاق آن را تمیز کنند یا لباس های خود را تا کنند. یکی از خلاقیت های جالبی که می توان برای داشتن نظم بکار برد، ساخت کاردستی نظم دهنده میز است. کاردستی نظم دهنده میز با تکه های مقوا بسیار ساده ساخته می شود و زیبایی خاصی دارد.

برای ساخت کاردستی نظم دهنده میز نیاز به مقوا، قیچی، خطکش و چسب دارید. اگر استفاده از قیچی برای کودک سخت و خطرناک است، خودتان قبل از ساخت کاردستی نظم دهنده میز آن را قیچی شده و آماده به کودک بدهید. اندازه هر مقوا در کلیپ کاردستی نظم دهنده میز گفته شده و با دقت ان را قیچی بزنید.

وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com با در بر داشتن صدها کاردستی و نقاشی و داستان های کودکانه کوتاه و بلند و آموزنده برای کودکان شما، می تواند کودکان را تا ساعت ها در خانه سرگرم کرده و لحظات خوشی را برای آن ها به ارمغان آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی سیب زمینی / نقاشی یخ / وولک

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید.

زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی یخ خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی یخ کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

نقاشی های کودکانه و تاثیرات هر یک از ان ها روی کودک خود را در وبسایت وولک دنبال کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک رشت / مهد کودک در کرمانشاه / وولک

 

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

بیشتر والدین فکر می کنند تنها پدر و مادری که شاغل هستند توانایی نگهداری از کودک خود را در ساعات مشخصی ندارند باید کودکان خود را به مهد کودک بفرستند در صورتی که مهد کودک علاوه بر نگهداری از کودکان شما در آموزش و پرورش و تربیت رفتار اجتماعی کودک شما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند. بهترین مهد کودک در کرمانشاه مسلما باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد.

مهد کودک اولین مکان اجتماعی است که کودک در آن حضور پیدا می کند بنابراین در رشد و کشف استعداد کودک شما نقش بسیار پر رنگی دارد. سعی کنید مهد کودک کرمانشاه انتخابی خود را به گونه ای انتخاب کنید که اهمیت بسیار زیادی در کشف استعداد کودک شما بدهد. انجام ثبت نام پیش دبستانی کرمانشاه و مهد کودک های کرمانشاه در پرورش و تقویت استعداد کودک شما نیز کمک بسیاری می کند.

برای داشتن اطلاعات درباره مهد کودک های این دو شهر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین مهد کودک رشت / لیست مهد کودک کرمانشاه / https://www.voolak.com

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

تحقیق درباره ی مهد کودک فرزند خود را حتما جدی بگیرید زیرا در غیر این صورت مهد کودک کرمانشاه یا هر شهری که در آن ساکن هستید می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی کودک شما بگذارد. لیست مهد کودک کرمانشاه می تواند به شما در امر تحقیق درباره مهد کودک فرزندتان کمک بسیار زیادی کند. شما با بررسی لیست مهد کودک های کرمانشاه می توانید ویژگی هایی که بهترین مهد کودک در کرمانشاه باید داشته باشد را بررسی کنید و مهد کودک های کرمانشاه را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس مناسب ترین مهد کودک کرمانشاه را برای کودک خود انتخاب کنید. بیشتر والدین فکر می کنند تنها پدر و مادری که شاغل هستند توانایی نگهداری از کودک خود را در ساعات مشخصی ندارند باید کودکان خود را به مهد کودک بفرستند در صورتی که مهد کودک علاوه بر نگهداری از کودکان شما در آموزش و پرورش و تربیت رفتار اجتماعی کودک شما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات مهد کودک های هر استان، شما را به خواندن مقالات خود، در وبسایت وولک دعوت می کنیم. برای بازدید از وبسایت کودکانه وولک، می توانید به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی ساعت دیواری / کاردستی تانک / کاردستی کودکانه

 

ساخت کاردستی ساعت دیواری یا طرح های کودکانه دیگر، هوش فرزندان شما را افزایش می دهد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ساعت دیواری یا هر طرح دیگری را با موفقیت به اتمام می رساند، باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند شما می شود. همچنین ساخت کاردستی ساعت دیواری و طرح های جذاب کودکانه ی دیگر باعث تقویت و کمک به رشد جسمانی فرزند شما نیز می شود زیرا به عنوان مثال با ساخت کاردستی ساعت دیواری مهارت کنترل عضلات دست در کودک شما افزایش می یابد و همچنین این امر باعث کمک به هماهنگی هر چه بیشتر حواس پنجگانه فرزند شما خواهد شد.

بنابراین فعالیت ها و سرگرمی هایی که به آن ها در مسیر شناخت بیشتر و افزایش آگاهی اشان کمک می کند، محبوبیت زیادی در بین کودکان دارند و کاردستی یکی از همین سرگرمی ها است. به عنوان مثال ساخت کاردستی تانک می تواند فرزندان شما را با وسایل نقلیه و جنگی بیشتری آشنا کند. اما در نظر داشته باشید که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتالی و کامپیوتری بیشتر علاقمند هستند.

کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی کودکانه ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم .



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی دونات / کاردستی مبل / کاردستی ساده

 

کاردستی دونات یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به ساخت کاردستی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید. انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به ساختن کاردستی بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین کاردستی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ساخت کاردستی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از ساخت کاردستی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند. همچنین ساخت کاردستی دونات یا هر کاردستی دیگر فواید دیگر برای رشد شخصیتی کودکان دارد.

کاردستی، یکی از فعالیت های جذابی است که که کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. ویدیو کاردستی مبل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته شده است. به کاردستی هایی مانند کاردستی مبل بالا که تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند کاردستی های اوریگامی می گویند. کاردستی های اوریگامی هزینه بسیار کمی دارند زیرا تنها با کاغذ می توانید آن ها را بسازید. بنابراین با آموزش کاردستی مبل و نشان دادن ویدیو به فرزند خود، او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند کنید.

این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد .



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی پاتریک / نقاشی ماکروویو / کاردستی

 

پاتریک از شخصیت های کارتونی محبوب کودکان است و می تواند الهام بخش شخصیت های جدید و نقاشی های جدید شود. نقاشی پاتریک به سادگی کشیده می‌شود و نیازی به کمک دیگران نیست و کودک می‌تواند آن را به تنهایی و با دستان خود بکشد. معمولاً این سخن گفته می‌شود که زیبایی در سادگیست یکی از بهترین و زیباترین نقاشی های کودکان است و کودکانی که به این شخصیت علاقه دارند می توانند به راحتی و با مشاهده ویدئوی نقاشی پاتریک آن را بکشند. یکی از ویژگی هایی که کشیدن نقاشی برای کودکان دارد یافتن استعدادهای او است. با کشیدن نقاشی پاتریک می توانید استعدادهای کودک را کشف کنید و ببینید که آیا دنبال کشیدن نقاشی است یا خیر؟ اما در صورتیکه علاقه آنها به نقاشی ایجاد شد و استعداد کودک را در کشیدن نقاشی متوجه شدید می توانید آموزشهای بهتری به او بدهید. سایت هولگر ارائه دهنده بهترین آموزش ها به کودکان است همچنین آموزش نقاشی پاتریک نیز در این سایت موجود میباشد.

تماشای نقاشی مایکروویو و کشیدن آن برای کودکان هیجان انگیز و جالب است و با کشیدن نقاشی مایکروویو به هر صورتی شاید به آشپزی کردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آینده نقاش یا آشپز ماهری شوند. نقاشی مایکروویو در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شود و شادی بخش است. شاید حتی کودک علاقه ای به کشیدن یک لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دلیل تنوع رنگ و جذابیت مایکروویو را بکشد. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و همراه ما باشید. همچنین علاوه بر نقاشی مایکروویو می توانید نقاشی های دیگر نیز به صورت ویدئویی و آنلاین در وولک تماشا کنید.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی پینوکیو / نقاشی روز پدر / نقاشی کودکانه

 

همچنین کودک شما در طی کشیدن نقاشی پینوکیو یاد می گیرد که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود که در اینجا اتمام نقاشی پینویو است، تلاش کند. همچنین کودک شما هنگام ترکیب کردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصمیم گیری خود را نیز افزایش می دهد. بنابراین کشیدن نقاشی کودکانه مانند نقاشی پینوکیو به کودکان در مسیر تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی آن ها کمک می کند. کودک شما در طی ترسیم نقاشی پینوکیو با انواع رنگ ها، طرح ها، الگو ها و… آشنا می شود. حالا چرا نقاشی کشیدن بچه ها برای پدر و مادر ها جذاب است؟ یکی از دلایل امروزی آن این است که کودکان را برای ساعاتی از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور می کند.

در روز خاصی مانند روز پدر، کودک خود را مشغول کشیدن نقاشی روز پدر کنید و به او کمک کنید تا احساسات خود را با نقاشی کشیدن به پدر خود نشان دهد. بنابراین با آموزش نقاشی روز پدر به کودک خود می توانید به او در مسیر ابراز احساساتش کمک کنید. کودکان برای ابراز احساسات خود از راه هایی مانند نقاشی کشیدن استفاده می کنند. زمانی که کودکتان کشیدن نقاشی روز پدر خود را به پایان رساند، به او بگویید تا نقاشی اش را به پدرش هدیه کند. این کار باعث کمک به ابراز احساسات کودک و تقویت هرچه بیشتر اعتماد به نفس در کودک می شود.

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()