نوشته شده توسط : radin

مهد کودک، اولین محیط و مکان اجتماعی و عمومی که کودکان شما در آن حضور پیدا می کنند. مهد کودک ساری می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما بگذارد و بلعکس در صورت انتخاب اشتباه در مهد کودک ساری شما تاثیرات بسیار منفی را در هنگام رشد شخصیتی کودک خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب مهد کودک ساری یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا به جای تاثیرات مثبت شاهد تاثیرات منفی بر روی فرزند خود نباشید.

ثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و مهد کودک درجه یک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اصفهان کودک خود را در یک مهد کودک خوب ثبت نام کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اهواز جز شهر هایی است که مجهز به مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی است. تاسیس مهد کودک شبانه روزی در اهواز نیاز به مجوز خاص خود دارد بنابراین اگر قصد ثبت نام فرزند خود در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی را دارید حتما مجوز مهد کودک اهواز مورد نظر را بررسی کنید. به طور کلی کارشناسان و روانشناسان معتقدند که تاسیس مهد کودک در اهواز به صورت شبانه روزی یا در هر شهر دیگری، کار درستی نیست و تاثیرات منفی آن بر روی کودکان بیشتر از تاثیرات مثبت آن است. معمولا افرادی تصمیم می گیرند که کودک خود را در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی ثبت نام کنند که مادر نتواند از کودک خود مراقبت کند و یا حتی صلاحیت مراقبت از کودک خود را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که مجبور نشده اید به هیچ وجه کودک خود را در یک مهد کودک شبتنه روزی در اهواز یا هر شهر دیگری ثبت نام نکنید زیرا این نوع مهد کودک اهواز به هیچ وجه نقش مادر را برای کودکان پر نمی کند.

قیمت مهد کودک قم می توانند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد. به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که یک مهد کودک در قم دارد طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک قم دارد. به عنوان مثالی تعدادی از مهد کودک های قم دارای تجهیزات خانه بازی کودک هستند. مهد کودک قم می تواند دو زبانه نیز باشد زیرا کودک در سن بسیار کم توانایی و قدرت یادگیری زبان بالایی دارد.

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. مهد کودک درجه یک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک در تهران، یکی از مباحث و موضوعاتی است که اکثر پدر و مادر ها به آن فکر می کنند و ممکن است در راه انتخاب یک مهد کودک تهران برای فرزند خود دچار چالش های زیادی شوند. انتخاب یک مهد کودک خوب از مهم ترین مسائلی است که والدین قبل از ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند. بهتر است از دلیل اهمیت انتخاب مهدکودک تهران برای کودک خود آگاه باشید تا از این مسئله غفلت نکنید و فرزند خود را به هر مهد کودکی نسپارید. یکی از چالش هایی که پدر و مادر ها با آن درگیر می شوند این است که از چه سنی کودک خود را به مهد کودک بفرستند و چه سنی برای ورود کودک به مهد کودک مناسب است.

قیمت شهریه مهد کودک، از معیار های مهم انتخاب یک مهد کودک برای والدین می باشد. قیمت مهد کودک کرج با توجه به فعالیت ها و برنامه آموزشی و تفریحی مدون برای کودکان تعیین می شود. هم چنین قیمت مهد کودک هایی که زیر نظر سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور فعالیت می کنند، طبق مصوبات این سازمان تعیین می شود، اما مهد کودک هایی که به صورت خصوصی تاسیس شده و فعالیت می کنند، می توانند با انجام فعالیت های فوق برنامه و امتیازات متعدد برای والدین و کودکان، شهریه مورد نظر خود را تصویب کنند. هرچه برنامه هایی که مهد کودک کرج برای کودکان تنظیم می کند بیشتر باشد، مسلما شهریه مورد نظر مهد کودک در کرج نیز بالا تر است.

شنیدن موسیقی کودکان را به وجد می آورد و باعث ارتقاء هوش موسیقی در آن ها می شود. گاه این تقویت هوش تا جایی پیش می رود که کودک به آموختن این علم زیبا و نواختن یا خواندن علاقه مند می شود. بهترین مهد کودک مشهد دارای کلاس های موسیقی و بخش موسیقی برای کودکان می باشند تا به کودکان مستعد و علاقه مند این هنر را بیاموزند. همچنین مربیان مهد کودک در مشهد، با گذاشتن موسیقی های شادی آور برای بچه ها، انگیزه آن ها ار برای انجام فعالیت های آموزشی و تفریحی مهد بالا می برند.



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راهکار جدید فول کالر Full Color داهوا

تکنولوژی فول کالر یکی از جدیدترین راهکارهای ارائه شده توسط داهواست. دوربین های فول کالر دارای LED های قوی می باشند که همزمان از تکنولوژی استارلایت نیز بهره میگرند. ترکیب این دو در شب باعث می شود بتوان تصویری کاملا رنگی را در تاریکی شب توسط این دوربین ها ضبط کرد. اگر چه سایر دوربین های مداربسته داهوا که دارای LED نیستند اما تکنولوژی استارلایت را دارا می باشند نیز قادرند تصاویر رنگی را در تاریکی شب نمایش دهند اما همین LED های تعبیه شده در دوربین مدار بسته داهوا Full Color سبب می شود تا کمبود نور تا حد زیادی جبران شود.

دوربین شیائومی

یکی از دوربین‌هایی که در فهرست بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته تحت شبکه مدل MJSXJ05CM Global است. این دوربین در میان یکی از جدیدترین دوربین‌های تحت شبکه‌ شرکت دوربین شیائومی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب برای محل‌های سرپوشیده هستید باید بدانید که این گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. همچنین باید توجه داشت که این دوربین نباید در معرض آب قرار بگیرد. نکته جالب این است که می‌توان با دانلود و نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتی به این دوربین مدار بسته متصل کرد. این دستگاه دارای اندازه‌ نسبتا کوچکی است و به همین جهت می‌توان تقریبا آن را در هر محلی نصب کرد.

همچنین این محصول در زمان ارسال به همراه چندین قطعه ارائه خواهد شد و به همین جهت می‌توان آن را با استفاده از این قطعات مخصوص هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی نصب کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دوربین مدار بسته این است که در شب نیز قابلیت دید دارد. این دوربین دارای ویژگی اینفرارد است و در نتیجه می‌تواند در فضای کم ‌نور تا فاصله ۹ متری خود را پوشش دهد.

شایان ذکر است که این محصول مجهز به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای شیار حافظه است و می‌توان در آن از کارت‌های حافظه MicroSD استفاده کرد و ظرفیت قابل پشتیبانی آن برابر با ۶۴ گیگابایت است. شیار حافظه‌ این دوربین مدار بسته در قسمت پایینی لنز آن قرار گرفته است و برای دسترسی به این بخش باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا بکشید. این دوربین دارای دید ۱۱۵ درجه به بالا و پایین است و چرخش ۳۶۰ درجه نیز دارد. همچنین تصاویر این دستگاه دارای کیفیت FULL HD است.

شما می توانید بهترین دوربین مدار بسته را از وبسایت دوربین مداربسته خریداری کنید .



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آن درک اصلی و اولیه از اجتماع، اعمال و رفتار مناسب و بطور کلی، زندگی را نشان می دهد. این دلایل، دیگر هیچ گونه احتمالی را برای شک و تردید در خواندن یا نخواندن داستان کودکانه برای فرزندان خردسال هنگام خواب در شب، باقی نمی گذارد. مهم نیست که شما چقدر خسته هستید، چند دقیقه ای را برای خواندن حداقل یک داستان کوچک برای کودک خود پیدا کنید. من به شما قول می دهم که آنها در آینده، از شما تشکر و قدردانی خواهند نمود. 

داستان کودکانه خرگوش کوچولو که در مهد کودک تبریز نیز آن را برای کودکان تعریف می کنند ، ساده، روان و بسیار پر هیجان است که با تصاویری دقیق و واقع گرایانه همراه شده است. تصاویری ظریف که با آبرنگ کار شده اند و در آن حیوانات، گیاهان و فضای مزرعه به درستی و با جزئیات بسیار به نمایش در آمده اند. قطع کتاب کوچک است و به همین دلیل استفاده و در دست گرفتن آن برای کودکان آسان تر است.

متن کتاب از کنجکاوی ها و نافرمانی های کودکانی سخن می گوید که خود میل دارند تا همه چیز را تجربه کنند و در این راه تمامی خطرات را به جان می خرند، هرچند که پایان کار چندان هم خوش آیند نباشد. داستان حاوی پیامی اخلاقی است مبنی بر گوش دادن به حرف بزرگترها اما این پیام را هنرمندانه و نامحسوس بیان می کند.

گره‌های این داستان بهانه‌ای برای تشویق کودکان به گفت و گو و به بوته آزمایش گذاشتن قضاوت اخلاقی آنان فراهم می آورد. سؤالاتی نظیر: تا چه میزان باید به حرف بزرگترها گوش داد؟ تا چه حد می‌توان از نصایح دیگران پیروی کرد؟ در چه زمانی حق داریم به حرف دیگران گوش ندهیم؟ آیا شما تا به حال کسی را از انجام کاری منع کرده‌اید؟ چرا؟ اگر آن‌ها به توصیه شما توجه نکنند عصبانی می‌شوید؟ چرا؟ چرا دیگران مارا از انجام برخی کارها منع می‌کنند؟ چه کسی حق دارد که به ما امر و نهی کند؟ و بسیاری سؤالات دیگر که بنا به سن و قدرت درک و استدلال کودک می توان طرح کرد.

داستان خرگوش کوچولو (پیتر ربیت) یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تصویری کودکان است. این کتاب که نویسنده و تصویرگر آن خانم بئاتریکس پاتر است برای اولین بار با همین قطع کوچک در سال ۱۹۰۲ به چاپ رسیده است. و تا کنون بارها و بارها تجدید چاپ شده و برنامه ها تلویزیونی، نمایش‌ها و باله‌های بسیاری نیز بر مبنای آن ساخته شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

عدم توانایی در داستان پردازی ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد، به خصوص وقتی فرزندتان هر شب از شما داستان جدیدی بخواهد. ذهن کودکان دائما به دنبال کشف چیزهای جدید است و به راحتی از موضوعی به موضوع دیگر معطوف می ‎شود، بنابراین چگونه می ‎توان توجه کودک را تا پایان یافتن قصه به خود جلب کرد، بدون این که شنونده را بشناسیم . برای گفتن قصه کودکانه به فرزندتان به وولک مراجعه فرمایید .

  • پیام آموزنده بدهیم
  • کلمات زیبا بکار ببریم
  • سبک بیان کودکانه باشد
  • موقعیت مناسب را برای گفتن قصه در نظر بگیریم

معرفی قصه سفید برفی و هفت کوتوله

داستان سفید برفی و هفت کوتوله را در مهد کودک کرج برای کودکان تعریف می کردم . داستان سفید برفی و هفت کوتوله داستان جذاب و دوست داشتنی است که والدین و مربیان مهد کودک می توانند این داستان زیبا و شیرین را برای کودکان در منزل و یا مهد کودک بخوانند و تعریف کنند. این داستان موضوعاتی چون دوستی، مهربانی ، گروه محوری ، دوری از قضاوت ، پیروزی خوبی بر بدی ، تکریم شادی ، خوب بودن بدون قید و شرط و هزاران مفاهیم و موضوعات عالی را به کودکان آموزش می دهد. داستان سفید برفی و هفت کوتوله توجه ویژه ای به خانواده و دوستی دارد. به گونه ای که در متن این داستان مهربانی و خانواده شرط رسیدن به خوشبختی عنوان شده است. ما به این دنیا نیامده ایم که تنها زندگی کنیم؛ بلکه یکی از معیارهای خوشبختی ، بودن در کنار افرادی است که دوستشان داریم و آن ها نیز ما را دوست دارند.

برای شنیدن داستان های آموزنده و داشتن سرگرمی برای کودکانتان به سایت وولک مراجعه فرمایید . همچنین می توانید برای دیدن کارتون های جذاب و معروف و یادگیری کاردستی و نقاشی نیز به سایت وولک بروید .

 



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آن درک اصلی و اولیه از اجتماع، اعمال و رفتار مناسب و بطور کلی، زندگی را نشان می دهد. این دلایل، دیگر هیچ گونه احتمالی را برای شک و تردید در خواندن یا نخواندن داستان کودکانه برای فرزندان خردسال هنگام خواب در شب، باقی نمی گذارد. مهم نیست که شما چقدر خسته هستید، چند دقیقه ای را برای خواندن حداقل یک داستان کوچک برای کودک خود پیدا کنید. من به شما قول می دهم که آنها در آینده، از شما تشکر و قدردانی خواهند نمود. 

داستان کودکانه خرگوش کوچولو که در مهد کودک تبریز نیز آن را برای کودکان تعریف می کنند ، ساده، روان و بسیار پر هیجان است که با تصاویری دقیق و واقع گرایانه همراه شده است. تصاویری ظریف که با آبرنگ کار شده اند و در آن حیوانات، گیاهان و فضای مزرعه به درستی و با جزئیات بسیار به نمایش در آمده اند. قطع کتاب کوچک است و به همین دلیل استفاده و در دست گرفتن آن برای کودکان آسان تر است.

متن کتاب از کنجکاوی ها و نافرمانی های کودکانی سخن می گوید که خود میل دارند تا همه چیز را تجربه کنند و در این راه تمامی خطرات را به جان می خرند، هرچند که پایان کار چندان هم خوش آیند نباشد. داستان حاوی پیامی اخلاقی است مبنی بر گوش دادن به حرف بزرگترها اما این پیام را هنرمندانه و نامحسوس بیان می کند.

گره‌های این داستان بهانه‌ای برای تشویق کودکان به گفت و گو و به بوته آزمایش گذاشتن قضاوت اخلاقی آنان فراهم می آورد. سؤالاتی نظیر: تا چه میزان باید به حرف بزرگترها گوش داد؟ تا چه حد می‌توان از نصایح دیگران پیروی کرد؟ در چه زمانی حق داریم به حرف دیگران گوش ندهیم؟ آیا شما تا به حال کسی را از انجام کاری منع کرده‌اید؟ چرا؟ اگر آن‌ها به توصیه شما توجه نکنند عصبانی می‌شوید؟ چرا؟ چرا دیگران مارا از انجام برخی کارها منع می‌کنند؟ چه کسی حق دارد که به ما امر و نهی کند؟ و بسیاری سؤالات دیگر که بنا به سن و قدرت درک و استدلال کودک می توان طرح کرد.

داستان خرگوش کوچولو (پیتر ربیت) یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تصویری کودکان است. این کتاب که نویسنده و تصویرگر آن خانم بئاتریکس پاتر است برای اولین بار با همین قطع کوچک در سال ۱۹۰۲ به چاپ رسیده است. و تا کنون بارها و بارها تجدید چاپ شده و برنامه ها تلویزیونی، نمایش‌ها و باله‌های بسیاری نیز بر مبنای آن ساخته شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مودم و لپ تاپ دوتا از لوازم بسیار ضروری هستند به خصوص برای کاربرانی که برای پیش برند فعالیت های مربوط به شغل خود نیازمند کامپیوتر یا لپ تاپ به همراه اینترنت هستند. لپ تاپ، کامپیوتر و یا حتی مودم ها می تواند به دلایل متفاوتی دچار مشکل شوند. بدافزار ها و ویروس ها می توانند باعث خرابی های متفاوتی در دستگاه های شما شوند. در بعضی موارد حتی علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ نیز به علت تنظیمات نادرست نرم افزاری لپ تاپ یا کامپیوتر شما است.

اما به خاطر داشته باشید در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است و شما نیاز به انتقال لپ تاپ خود و مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه دارید حتما به مرکز تعمیرات برند سازنده ی لپ تاپ خود به صورت تخصصی مراجعه کنید. به طور مثال شما دچار مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شده اید و لپ تاپ شما از برند سازنده ی  ایسوس باشد برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ های ایسوس مراجعه کنید زیرا روش تعمیر لپ تاپ های برند های متفاوت می توانند با یکدیگر متفاوت باشند زیرا بی شک لپ تاپ های برند های سازنده با یکدیگر تفاوت های جزئی یا کلی نرم افزاری یا سخت افزاری دارند.

مودم ها نیز یکی از لوازم بسیار ضروری روزمره هستند زیرا در صورت به وجود آمدن هرگونه اختلال در عملکرد مودم ارتباط دستگاه شما چه لپ تاپ چه کامپیوتر با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. برای مودم ها نیز این امر صادق است که در صورتی خرابی مودم خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در زمینه برند مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما مودم ایرانسل است برای رفع مشکلات مودم خود به یک مرکز تعمیرات مودم ایرانسل مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود و شما هزینه ی بیشتری را برای تعمیر متحمل نشوید.



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها و کامپیوتر ها به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شوند. بعضی از مشکلات لپ تاپ ها یا کامپیوتر ها نسبت به سایر مشکلات رایج ترند. به عنوان مثال بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود هستند. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل متفاوتی داشته باشند. این دلایل می توانند به علت مشکلات سخت افزاری یا حتی نرم افزاری نیز باشند. بعضی از ویروس ها و بدافزار ها می توانند این تاثیر را بر روی لپ تاپ شما بگذارند و باعث شوند لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش شود و یا حتی ممکن است مشکل از صفحه نمایش یا باتری لپ تاپ شما باشد بنابراین برای رفع این مشکل و یا مشکلات دیگر پیش آمده در عملکرد لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ای و ماهر مراجعه کنید تا مشکل لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی کند. در صورتی که تعمیرکار انتخابی شما عیب یابی لپ تاپ شما را صحیح انجام ندهد احتمال وارد شدن خسارت بیشتر به دستگاه شما بسیار بالا می رود.

یعنی از برند های محبوب، پر طرفدار و پر کاربرد مودم در ایران، مودم های دی لینک هستند. بسیاری از کاربرانی که به اینترنت نیاز دارند مودم خود را از مودم های برند دی لینک انتخاب می کنند. از آن جایی که اگر شما کاربری هستید که برای انجام فعالیت های روزانه ی خود نیاز به اینترنت دارید بنابراین سلامت عملکرد مودم برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار مشکل شده است. به یک مرکز تعمیرات برند سازنده ی مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است به یک مرکز تعمیر مودم دی لینک برای رفع مشکلات مودم خود مراجعه کنید. بوق ممتد کامپیوتر یکی از مشکلات رایجی است که کاربران برای رفع آن به مرکز تعمیرات کامپیوتر مراجعه می کنند. بوق ممتد کامپیوتر می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که برای عیب یابی صحیح آن حتما به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ردیاب خودرو آهن‌ربایی

این نوع از ردیاب‌ها دارای باتری در درون خود هستند و شما می‌توانید آن را به آسانی و به صورت مخفی به قسمتی از بدنه ماشین چسبانده و در صورت نیاز آن را جدا نمایید. باتری این نوع جی پی اس خودرو قابلیت شارژ شدن داشته و می‌توان آن را در چندین محل مانند زیر داشبورد، سپر جلو و عقب خودرو، زیر صندلی و... نصب کرد.

ردیاب خودرو سیمی

ردیاب‌های سیمی همان طور که از نامشان مشخص است برای نصب نیاز به جایی دارند که بتوان سیم کشی مورد نیاز را به راحتی انجام داد. برق این دستگاه بر خلاف ردیاب آهنربایی از برق ماشین گرفته می‌شود و می‌توان آن را در قسمت جلو و عقب ماشین، زیر داشبورد و یا محل چراغ ترمز و یا هر قسمتی که بتوان برق آن را تامین کرد، نصب نمود. بهتر است اگر خودتان نسبت به برق خودرو سر رشته‌ای ندارید از متخصصین و نصابان حرفه‌ای شرکتی که ردیاب خودرو را از آن‌ها خریداری کرده‌اید، بخواهید تا آن را برایتان نصب نمایند. اما پیش از آن برای سهولت در نصب ردیاب حتما جایی که مدنظرتان است را انتخاب کنید.

ویژگیﻫﺎى کلیدی دوربین های تشخیص پلاک داهوا

دﻗﺖ ﺑﺎﻻى ﭘﻼك ﺧﻮاﻧﻰ، دﻗﺖ  و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﭘﻼك با دقت بیش از 98 درﺻﺪ و دﻗﺖ شناسایی کاراکترهای ﭘﻼك ﺧﻮدرو با دقت ﺑﯿﺸﺘﺮ از 95 درﺻﺪ ، دوربین ﭘﻼك ﺧﻮان ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از آنالیزهای ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ تصویر تعبیه ﺷﺪه در ﺧﻮد در ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎى کمتر از 40 کیلومتر ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ وﺟﻮد ﭘﻼك را در ﺗﺼﻮﯾﺮ تشخیص دﻫﺪ و ﺳﭙﺲ کاراکترهای ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ. این مکانیزم ﺑﺮاى ﻫﺮ دو ﻧﻮع حرکت ﺧﻮدرو ﺷﺎﻣﻞ دور ﺷﻮﻧﺪه و ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه ﺑﻪ دوربین ﺻﺪق می کند. در ﻫﺮ دو ﻧﻮع ﺣﺮﮐﺖ ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه و دور ﺷﻮﻧﺪه ، عکس اﺻﻠﻰ، عکس بریده ﺷﺪه ﭘﻼك ﺧﻮدرو و ویدیوی ﻣﺘﻨﺎﻇﺮ ﺑﺎ آن ذخیره ﻣﻰ ﺷﻮد.

ﺑﺪون نیاز ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻧﮕﻬﺒﺎن در درب ورودى ﺑﺮاى ﮐﻨﺘﺮل راﻫﺒﻨﺪ.  ﯾﮏ سیستم ﭘﻼك ﺧﻮان ﺑﻪ راﺣﺘﻰ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ که خودرویی ﮐﻪ در ﺣﺎل ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺪن اﺳﺖ در لیست سفید ﻗﺮار دارد و یا خیر و در ﺻﻮرت ﺗﻄﺎﺑﻖ ﭘﻼك اتومبیل ﺑﺎ لیست سفید راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز کند. در ﻣﻮارد ﺧﺎص ﻣﺎﻧﻨﺪ ورود بازدید کننده ﭘﻼك ﺧﻮدروى ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﺒﻼ در سیستم ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ ویا اینکه دوربین ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ، اینترکام کنار درب امکان ﺑﺮﻗﺮاى ﺗﻤﺎس ﺑﺎ مرکز کنترل را ﻓﺮاﻫﻢ می کند. در اﺗﺎق کنترل، اﭘﺮاﺗﻮرﻫﺎ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از راه دور در ﺻﻮرت نیاز راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز ﮐﻨﻨﺪ. برای خرید هر یک از سیستم های امنیتی به دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن : دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن در واقع به دوربین های پیشرفته تر دوربین مداربسته آنالوگ یا همان AHD می گویند که این دوربین ها نسبت به نسل قبل خود از کیفیت تصویر بهتر و امکانات بیشتری برخوردار هستند.

دوربین های تحت شبکه (IP) : دوربین های تحت شبکه هایک ویژن در کل به دوربین هایی گفته می شود که بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که از طریق دستگاه دی وی آر تصاویر را پردازش می کند ، این دوربین ها پردازش تصاویر را در خودشان انجام می دهند و درکل دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های توربو اچ دی از کیفیت بهتری برخوردار هستند .

دستگاه های ضبط کننده دی وی آر (DVR) :  دستگاه های دی وی آر هایک ویژن وظیفه ی گرفتن تصاویر از دوربین های توربو اچ دی را دارند تا با پردازش بر روی آن ها ، تصویر نهایی را به صورت زنده یا به صورت PLAYBACK در دسترس کاریر قرار دهند . دستگاه دی وی آر در کل برای دوربین های آنالوگ یا توربو اچ دی کاربرد دارد .

دستگاه های ضبط کننده ان وی آر  هایک ویژن (NVR)  : دستگاه های ان وی آر هایک ویژن در واقع برای دوربین های تحت شبکه یا همان IP کاربرد دارد ، که این دستگاه ها تصاویر را با استفاده از کابل شبکه دریافت می کنند و تصویر نهایی را بر روی نمایشگر نشان می دهند . نکته : کمپانی هایک ویژن به تازگی تمام دستگاه ها و دوربین های خود را به تکنولوزی H265+ مجهز کرده است . با کمک این تکنولوژی در واقع تصاویر های دریافت شده از دوربین های مدار بسته تا 5 برابر فشرده تر ذخیره می شوند . در این حال شما می توانید تصاویر روز های بیشتری را در دستگاهتان داشته باشید .

دوربین شیائومی

یکی دیگر از بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی که به معرفی آن می‌پردازیم، دوربین مدار بسته تحت شبکه ۱۰۸۰ مدل SXJ02ZM است. نوع اتصال این دوربین به صورت بی‌سیم یا وای فای است. این دوربین شیائومی دارای قابلیت چرخش tilt و همچنین چرخش pan است. همچنین این دوربین دارای وزن نسبتا پایین است و وزن آن برابر با ۳۰۰ گرم می‌باشد. ابعاد این محصول نیز برابر با ۱۳۸ x 88 x 62 میلی‌متر است. نوع حسگر این دوربین نیز CMOS است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دوربین این است که علاوه بر قابلیت بزرگنمایی اپتیکال از قابلیت بزرگنمایی دیجیتال نیز برخوردار می‌باشد. زاویه دید این دوربین نیز به صورت ۱۳۰ درجه است. همچنین این محصول از قابلیت دید در شب برخوردار است که ویژگی بسیار مهمی به حساب می‌آید.

شما می توانید برای نصب دوربین مدار بسته به وبسایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

چگونگی انس گرفتن کودکان با قصه و داستان حس شنیداری نخستین حسی که در کودکان تازه متولد شده، شروع به کار می کند؛ آنها تمامی فرکانس های صوتی اطراف را با بسامد پایین دریافت می کنند و شروع به تحلیل و ارزیابی داده های دریافتی می کنند و مطابق با آن داده ها، استعدادهای بالقوه خود را آشکار می سازند و قادر به تشخیص صدای مادر خود می گردند و با آن انس می گیرند. به همین خاطر است که مادران به صورت ناخودآگاه شروع به زمزمه کردن در گوش کودکان خود می کنند و از دنیا و زیبایی های آن می گویند و آرزوهای خودشان را در قالب قصه برایشان می گویند. به تدریج ضمیر ناخودآگاه کودک با مادر انس می گیرد، به طوری که این جذبه و کشش کودک به مادر به واسطه همین قصه ها چندین برابر می شود. پس از بزرگتر شدن آن ها، قصه های شفاهی مادر جای خود را به روخوانی داستان کودکانه می دهند و مادر شروع به تصویرسازی قهرمان های افسانه ای و ایرانی در ذهن های کودکان می کند.

یکی از قصه هایی که کودکان با آن ارتباط خوبی برقرار می کنند داستان سفید برفی است . یکی از مخاطبین ما که در مهد کودک شیراز است این داستان ار خوانده و برای ما خلاصه کرده است .

ملکهای در وسط زمستان کنار پنجرهای نشسته بود و مشغول قلاب بافی از روی طرحی از جنس درخت آبنوس بود که انگشتش را زخمی میکند.او با دیدن خون آرزو میکند که دختری که از او به دنیا میآید پوستی به سفیدی برف و لبانی به سرخی خون و مو وچشمانی به سیاهی قالب درخت آبنوس که در دستانش بود داشته باشد.سال بعد دختری با همان ویژگیها که ملکه آرزو کرده بود به دنیا میآید ولی ملکه هنگام وضع حمل میمیرد

اسم آن دختر را سفید برفی مینامند. سال بعد شاه همسر دیگری برای خود اختیار میکند ملکه جدید بسیار زیبا اما فوقالعاده مغرور بود.او آینهای جادویی داشت که قادر به تکلم بود یکی از وظایف آینه این بود که به ملکه اعلام کند که او زیباترین فرد روی زمین است. هنگامی که سفید برفی به هفت سالگی میرسد آینهٔ جادویی به ملکه میگوید که دختر ناتنیاش گوی سبقت را در زیبایی از او ربودهاست. ملکه خمشگین میشود و یک شکارچی را مأمور میکند که سفید برفی را به جنگل ببرد و در آنجا او را سر به نیست کند. شکارچی سفیدبرفی را به جنگل میبرد تا بکشد ولی در آنجا دلش به رحم میآید و تنها او را در جنگل رها میکند.  سفیدبرفی در حال جستجو در جنگل به کلبهٔ هفت کوتوله میرسد و …

 



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر خانه، یک سیستم ضد سرقت منزل می‌باشد که به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر خانه نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

دزدگیر ساختمان به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است. دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

دوربین مداربسته دید در شب ( IR ) و روز :

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. با توجه به رشد سریع فناوری و اثرگذاری آن در محصولات شاهد اصطلاحات و موارد نامفهومی در کاتالوگ دوربین های مداربسته هستیم . برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . برای نصب دوربین مداربسته نیاز دستگاه DVR دارید .

قابلیت های یک دی وی ار با کیفیت

یک دی وی ار خوب تقریباً باید تمامی قابلیت‌های ذکر شده در مورد ویژگی هایی مانند ضبط و نمایش چند تصویر به صورت همزمان، آلارم، تشخیص حرکت (Motion Detector)، ضبط صدا و غیره را دارا باشد که بتواند جوابگوی امنیت مورد انتظار کاربر باشد. این قابلیت ها به صورت کلی موارد زیر را باید پشتیبانی کند:

  • رزولوشن تصاویر ضبط شده نسبتاً خوب و حداقل کیفیت D1 باشد.
  • دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته با توجه به زمان و تاریخ ضبط به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • پس از کپی گرفتن یا همان تهیه بکاپ از تصاویر ضبط شده، کیفیت تصاویر به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.
  • قابلیت پشتیبانی حداقل از هارد دیسک با ظرفیت یک گیگ و بالاتر را برای ضبط تصاویر برآورده کند.
  • امکان ضبط تصاویر با حالت تشخیص حرکت (Motion Detection) نیز وجود داشته باشد.
  • امکان اتصال آسان DVR به شبکه اینترنتی جهت امکان مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور را فراهم آورد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()