نوشته شده توسط : radin

کاردستی پروانه، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

کاردستی پروانه یکی از جذاب ترین طرح های کاردستی است که قطعا کودکان شما از آن استقبال خواهند کرد. انتخاب طرح های جذابی که علایق کودکان در آن در نظر گرفته شده باشد یکی از راه های تشویق کردن کودکانتان برای ساخت کاردستی های گوناگون است زیرا همان طور که به احتمال زیاد می دانید زمانی که کودک شما به طور مثال برای ساخت کاردستی پروانه اقدام می کند، در ابتدا خلاقیت کودک شما تقویت می شود و در نتیجه این امر باعث شکوفایی استعداد فرزندان شما خواهد شد. انجام فعالیت های سالم و سرگرم کننده و در عین حال آموزنده ای مانند کاردستی پروانه می تواند از سن بسیار کم نکات بسیار زیادی را از طریق روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داد. ساخت کاردستی پروانه یا هر کاردستی دیگری، کودکان شما را از تکنولوژی دور می کند. فرزندان شما در دنیایی بزرگ می شوند که تکنولوژی هر روزه نقش پررنگ تری را در آن ایفا می کند.

بنابراین در صورتی که فرزند شما تمایل به انجام فعالیت هایی مانند کاردستی و نقاشی داشته باشد بسیار برای او مفید خواهد بود زیرا فرزندان امروزی ما با لقب نسل شبکه شناخته می شوند زیرا بسیاری از وقت خود را از سنین بسیار کم با کنسول های بازی، فضای مجازی، موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و دستگاه های الکترونیکی دیگر می گذرانند. بنابراین انجام فعالیت هایی مانند کاردستی پروانه کمک بسیار زیادی به دور شدن کودک شما از دنیای تکنولوژی حتی برای ساعات کوتاهی می کند. البته بهتر است طرح هایی را برای کاردستی انتخاب کنید که ساخت آن با توجه به سن کودک شما برای اون امکان پذیر باشد، به عنوان مثال ویدیو کاردستی پروانه ای که در این صفحه قرار گرفته است با وسایل بسیار ابتدایی ساخته می شود و انجام کاردستی پروانه برای فرزند شما بسیار آسان است.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی سگ، سرگرمی جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها

کودکان معمولا راحت و سریع با حیوانات ارتباط عاطفی برقرار می کنند و با آنها دوست می شوند به ویژه در خانه هایی که حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه نگهداری می کنند همانگونه که خود حیوانات می تواند برای کودکان جذاب باشد درست کردن کاردستی حیوانات مانند کاردستی سگ هم می تواند برای کودکان دوست داشتنی باشد. ساختن کاردستی برای کودکان دو جنبه آموزش و سرگرمی را همزمان به همرا می آورد. در ساختن کاردستی هماهنگی بین ذهن، دست و چشم کودک افزایش پیدا می کند کاردستی باعث می شود که کودکان کار تیمی را بهتر درک کنند چون در مراحل ساخت کاردستی باید حداقل با یک یا دو نفر دیگر همکاری و مشارکت داشته باشند علاوه بر این کاردستی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شود زیرا کودک یاد می گیرد که در ذهن خود چیزی را تصور کند و بعد با استفاده از کاغذ، چسب، قیچی و اقلامی از این دست آن را بسازد و آنچه در ذهن خود داشت را به واقعیت تبدیل کند.

یکی از کاردستی های جذاب برای کودکان، کاردستی حیوانات است کودک شما هم می تواند با حیواناتی مانند سگ، گربه و بقیه حیوانات خانگی یا حتی حیوانات غیرخانگی ارتباط خوبی داشته باشد پس یکی از کارهای سرگرم کننده و جذاب بای او می تواند ساختن کاردستی حیوانات مثلا کاردستی سگ باشد. شما می توانید با استفاده ویدئو ساخت کاردستی سگ را ببینید سپس با استفاده از وسایلی که در ویدئو به آن اشاره شده برای کودک خود یک کاردستی سگ بسازید البته اگر بتوانید مراحل ساخت کاردستی را با یک قصه نیز همراه کنید حتما جذابیت بیشتری برای کودک خواهد داشت بهتر است از ابتدا برای کاردستی خود اسم هم انتخاب کنید و در مراحل ساخت کاردستی آن را با اسم صدا کنید که کودک بهتر با کاردستی خود ارتباط برقرار کند.

می توانید از قصه های سایت وولک که درمورد حیوانات هستند استفاده کنید و مراحل ساخت کاردستی را با قصه همراه کنید

قصه صوتی بوژی، سگ با وفا

داستان کودکانه سگ با وفا

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده سایر قصه ها و کاردستی ها به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کاردستی به چیزهایی گفته می شود که معمولا کودک با/بدون کمک یک بزرگتر و از طریق بریدن، رنگ کردن، چسباندن، نقاشی کردن و مواردی از این دست درست می کند. معمولا موادی که در دست کردن کاردستی به کار می رود کاغذ، مقوا، پلاستیک، نخ، خمیر، قیچی، چسب و مواردی از این دست هستند بچه ها معمولا کاردستی درست کردن را دوست دارند چون باعث سرگرمی آن ها می شود از طرف دیگر کاردستی درست کردن می تواند قسمتی از آموزش هایی که باشد که به بچه ها داده می شود در فرآیند درست کردن کاردستی بچه ها فکر می کنند تخیل می کنند داستان پردازی می کنند و می توانند بین اجزا مختلفی که در یک کاردستی وجود دارد ارتباط برقرار کنند. کاردستی درست کردن باعث می شود هماهنگی بین دست، چشم و مغز کودک افزایش پیدا کند کودک در هنگام درست کردن کاردستی سعی می کند مثلا در هنگام بریدن بین دست خود که قیچی را کنترل می کند، چشم خود که در حال دنبال کردن خط برش است و مغز خود که به این دو فرمان می دهد هماهنگی برقرار کند پس باعث می شود که کودک بهتر بتواند کنترل کردن و مدیریت کردن قسمت های بدن خود را تمرین کند ضمنا اگر درست کردن کاردستی با گفتن یک داستان همراه شود کودک وقتی در حال درست کردن اجزا مختلف کاردستی است در ذهن خود در مورد داستان تخیل هم بکند و در این حالت علاوه بر اینکه دست و چشم و مغز او درگیر درست کردن کاردستی هستند قدرت خلاقیت او نیز فعال می شود.

از طرف دیگر وقتی کودک اجسام یا حیوانات را تصور می کند و بعد آنها را در قالب کاردستی بوجود می آورد این احساس در او تقویت می شود که قدرت به واقعیت رساندن افکار خود را نیز دارد یعنی می تواند فکر کند، برنامه ریزی کند و بعد چیزی که در ذهنش هست را بسازد این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شده و به او این اعتماد به نفس و جسارت را می دهد که برای جامه عمل پوشاندن به افکار خود تلاش کند

از طرفی در فرآیند ساختن کاردستی کودک یاد می گیرد که از وسایلی مانند قیچس، چسب، نخ، مداد، کاغذ و مقوا استفاده کند و مهارت دست ورزی کودک برای اتصال و بریدن این وسایل افزایش پیدا می کند البته باید به این نکته هم توجه داشت که کودک در سنین پایین نباید بدون نظارت و کمک والدین از وسایلی که می تواند برای او خطرناک باشد مانند قیچی، سوزن استفاده کند و همیشه برای درست کردن کاردستی باید یکی از والدین یا یک بزرگتر در کنار کودک حضور داشته باشد تا از آسیب رسیدن به او جلوگیری کند.

شما در سایت وولک به تعداد زیادی از فیلم های آموزشی و ایده های جدید ساخت کاردستی بصورت رایگان دسترسی دارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که از ترکیب کلسیم کربنات و پلی اتیلن پرچگال به دست می آید. مواد اصلی تهیه و تولید کاغذ سنگی را پسمانده های معادن و سنگ های مرمر پودر شده تشکیل می دهد.

از ویژگی های اصلی کاغذ سنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد آب بودن و مقاومت بسیر بالای کاغذ سنگی در برابر پارگی، حشرات و روغن

خنثی بودن کاغذ سنگی از لحاظ ph و خاصیت اسیدی و بازی

چگالی کم

کاغذ های سنگی کاغذ سنگی دارای سطحی نرم و مسطح است.

عدم ساطع کردن گاز های گلخانه ای در صورت سوختن و واکنش با اکسیژن

با توجه به ویژگی های یاد شده، خرید کاغذ سنگی و استفاده از آن به جای محصولات تجزیه ناپذیر، بسیار مهم است و در نگهداری از محیط زیست تاثیر بسیار زیادی دارد. برای خرید کاغذ سنگی و آشنایی بیشتر با آن می توانید به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان، با فروش خط تولید کاغذ سنگی در نظر دارد تا به مهندسان صنایع و دوست داران این حوزه، در مسیر گسترش تولید کاغذ سنگی در ایران یاری نماید.

فروش خط تولید کاغذ سنگی، شامل فروش تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای تولید محصولات مختلف کاغذ سنگی در صنعت می باشد. احداث و فروش خط تولید کاغذ سنگی را می توان در دو دسته اصلی طبقه بندی کرد:

محصولات کاغذ سنگی که می تواند جایگزین انواع مقوا و برخی ورق های پلیمری شده و باید متناسب با این کاربرد باشند.

محصولات کاغذ سنگی که می توانند جایگزین محصولاتی باشند که داشتن شق و رق مناسب در آن ها اهمیتی ندارد.

علاقمندان به خرید خط تولید کاغذ سنگی، باید با در نظر گرفتن این دو دسته، حوزه فعالیت متناسب خود را انتخاب کرده و خط تولیدی خود را احداث نمایند. مشاوران و متخصصان شرکت آذرخش آدلی ایرانیان شما را در این انتخاب یاری می نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .تمامی این نکات بر قیمت مهد کودک اردبیل تاثیرگذار هستند.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد. با بررسی لیست مهد کودک کرج مناسب ترین مهدکودک را برای کودک خود انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک اهواز بستگی به امکانات و تفریحاتی است که مهد کودک اهواز در اختیار کودک و والدین کودک قرار می دهد. در بعضی موارد نیز قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به موقعیت جغرافیایی نیز دارد. بنابراین نمی توان به طور دقیق شهریه مهد کودک اهواز را تعیین نمود زیرا شهریه به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال تعدادی از مهد کودک ها و بهترین مهد کودک اهواز در زمان های متفاوت برای کودکان ثبت نامی خود اردو در نظر می گیرند، طبیعتا هزینه مربوط به این امکانات و برنامه ها به قیمت مهد کودک در اهواز می افزاید.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها کامپیوتر هایی قابل حمل هستند که همین ویژگی آن ها باعث شده است تا کاربرد آن ها از کامپیوتر ها بسیار بیشتر شود و محبوبیت زیادی را در بین کاربران علاقمند به تکنولوژی کسب کنند. طبیعی است که هر دستگاهی که زیاد مورد استفاده قرار گیرد، احتمال خرابی یا به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری در آن نیز بالا می رود. بسیاری از کاربران علاوه بر کار های روزمره در شغل خود نیز نیازمند لپ تاپ ها هستند. با توجه به استفاده ی زیاد در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ شما به وجود آمد حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید تا بتواند مشکل لپ تاپ شما را رفع کند.

در صورتی که به یک مرکز تعمیرات حرفه ای مراجعه نکنید، ممکن است تعمیرکار یا کارشناس موردنظر شما لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود و خسارت بسیار بیشتری را به دستگاه وارد می کند پس بهتر است در ابتدا به یک مرکز تعمیرات حرفه ای حتی برای رفع و تعمیر کوچک ترین مشکلی مراجعه کنید. بهتر است خودتان نیز برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

در این روش تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات مک بوک، تعمیرات imac یا تعمیرات محصولات شرکت های سازنده ی دیگر همگی در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. به این صورت که پس از ثبت شدن فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی دستگاه شما در محل مورد نظر مشتری با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد.



:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساختن کاردستی طاووس، هم جذاب و هم سرگرم کننده

حیوانات یکی از چیزهایی هستند که کودکان خیلی سریع با آنها آشنا می شوند در محیط اطراف خود حیوانات را می بینند و اگر خانواده حیوان خانگی داشته باشند که کودکان با آنها ارتباط عاطفی برقرار می کنند و نسبت به آنها حس دوست داشتن و محبت پیدا می کنند. البته حیواناتی هم هستند که دسترسی و دیدن آنها برای بچه ها چندان ساده نیست مانند حیواناتی که در طبیعت هستند و احتمالا دیدن آنها فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است. یکی از راه های آشنا نمودن کودکان با اینگونه حیوانات تعریف قصه و داستان در مورد آنها یا درست کردن کاردستی آنهاست. مثلا اگر میخواهید کودک خود را با طاووس آشنا کنید می توانید کاردستی طاووس را به کمک کودک خود بسازید و قصه ای که یک طاووس در آن نقش مهمی ایفا می کند برای او تعریف کنید.

این کار ضمن اینکه کودک را با حیوانی مانند طاووس آشنا می کند مزیت های ساختن کاردستی را نیز برای کودک به همراه دارد ساختن کاردستی مانند مهارت در تصمیم گیری، اعتماد به نفس، افزایش خلاقیت کودکان و .... در ادامه چند مورد از فواید کاردستی برای کودک را شرح داده شده:

1-     مهارت تصمیم گیری: در مراحل ساخت کاردستی کودک مجبور است برای انتخاب بین رنگ ها، جنس کاردستی، نحوه ساخت تصمیم گیری نماید و این موضوع باعث افزایش مهارت تصمیم گیری کودک می شود در این حالت کودک می آموزد که یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند

2-     افزایش خلاقیت: کودک در مراحل ساخت کاردستی باید با استفاده از خلاقیت خود روش های مختلفی را برای ساخت کاردستی انتخاب کند و موانع موجود را مرتفع کند در ذهن خود طراحی کند و در نهایت با استفاده از مهارت های خود مانند مهارت های حرکتی و هماهنگی بین دست، چشم، ذهن کاردستی را بسازد.

3-     اعتماد به نفس کودک را افزایش می دهید کودک درک می کند که می تواند تخیل و تفکرات خود را که ذهنی هستند با مهارت های خود عملی نماید و آنها را بسازد و این موضوع باعث می شود کودک اعتماد به نفس اینکه می تواند بسازد و بیافریند را بدست می آورد

شما می توانید مراحل ساخت کاردستی را با تعریف کردن قصه و داستان برای کودک جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد طاووس هستند استفاده کنید. مثلا می توانید برای کاردستی طاووس کودک خود اسم انتخاب کنید و در طول مراحل ساخت کاردستی کاردستی کودک را با اسم صدا کنید تا کودک با آن ارتباط برقرار کند.

موضوع قصه زیر در سایت وولک طاووس است می توانید از این قصه برای کودک خود استفاده کنید.

قصه کودکانه طاووس و لاک پشت

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

چنانچه وقت کافی برای مراجعه حضوری در بررسی مهد کودک های کرج را ندارید، می توانید از طریق برقراری تماس با مهد کودک از امکانات آن آگاه شوید. هم چنین با جستجو در اینترنت و مشاهده آدرس وعکس مهد کودک کرج، می توانید بسیاری از امکانات و تجهیزات مهد کودک کرج را ببینید و بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم لیستی کامل از مجهز ترین و بهترین مهد کودک های کرج را برای شما گرد آوری کنیم. در نهایت حتما یک مهد کودک درجه یک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید.

انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک درجه یک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

رفتن به مهد کودک باعث اجتماعی شدن کودک و ارتقاء مهارت های ارتباطی آن ها می شود. دیدن محیط خارج از خانه و ارتباط با انساه های بیشتر و به خصوص ارتباط کودک با همسالان خود در این روند تاثیر بسیار زیادی دارند.

با این که تعداد بهترین مهد کودک تبریز کم نیست و اغلب مهد کودک های این شهر زیبا از امکانات استانداردی برخوردارند؛ اما داشتن نگهداران و مربیانی با تجربه و کارامد که با خلقی نیکو و صبوری فراوان با کودکان ارتباط برقرار می کنند، از جمله مهم ترین نکات در انتخاب مهد کودک تبریز به شمار می آید. مربیان نباید در مهد کودک به کودک آزاری بپردازند و محیط مهد کودک را برای بچه ها متشنج و ناامن کنند بلکه باید با ایجاد سرگرمی و برنامه های تفریحی و شاد برای کودک، مهد کودک را به محیطی شاد و جذاب برای کودکان تبدیل کنند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

صفر تا صد تعمیرات کامپیوتر در نمایندگی های تعمیر کامپیوتر مانند دیجی بان انجام می شود. آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد تنها کافیست که با مرکزدیجی بان تماس بگیرید تا تعمیرکاران کامپیوتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر در محل بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای کامپیوتر به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

در این مطلب نکاتی را در خصوص تعمیرات پرینتر و جزئیات آن نیز به شما ارائه خواهیم داد. تعمیر پرینتر یک فرایند چند مرحله ای است که بررسی و ترمیم و تعویض تمامی اجزای این دستگاه را در بر می گیرد. این دستگاه قطعات بسیاری دارد که خرابی هریک از آنها مشکلاتی را در فرایند چاپ ایجاد خواهد کرد. تنها کارشناسان مجرب تعمیرات با ساختار این قطعات و نحوه تعمیر و تعویض آنها آشنایی دارند. کاربران عادی مهارت کافی برای باز و بسته کردن دستگاه را ندارند و ممکن است در حین انجام این کار، آسیب های بیشتری به پرینتر وارد کنند.

تعمیرات applewatch یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات applewatch در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک شیراز نیز مانند شهر شیراز زیبایی خاص خود را دارد و این فرهنگ و زیبایی به مهد کودک در شیراز منتقل شد. همچنین اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند .

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند.

یکی از بزرگ ترین کمک هایی که مهد کودک به فرزند شما می کند این است توانایی معاشرت و رفتار اجتماعی کودک شما را تقویت می کند. انسان ها به طور غریزی تمایل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراین طبیعی است که کودک شما از دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با کودکان هم سن و سال خود بازی و معاشرت کنند و در این راه کنار آمدن با بقیه را نیز یاد بگیرند. البته به یاد داشته باشید که مهد کودک ها جایگزین مادر کودک نیستند بنابراین سعی کنید تا حد الامکان کودک خود را به مهد کودک های شبانه روزی که در سراسر کشور وجود دارند نفرستید زیرا مضرات مهد کودک های شبانه روزی بسیار بیشتر از فواید آن است. برای ثبت نام کودک خود در مهد کودک درجه یک ارومیه می توانید با تحقیق و بررسی لیست مهد کودک در ارومیه، بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های در جه یک چینی می باشد که تمام شرایط مشتری و نیاز های آن ها را در زمینه دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت و هزینه را برظرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده است. داهوا فعالیت خود را در سال 2002، آغاز کرده و با به کارگیری نفرات زبده توانسته تا سهم بزرگی از بازار جهانی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دزدگیر های موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاهشمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند. سازنده‌ی این دستگاه شخصی امریکایی به‌نام ریورند اگوستیس راسل بوده است.

کاربرد اصلی و عمده دوربین‌ مدار بسته در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی است. اما کاربردهای آن به سیستم‌های حفاظتی و امنیتی محدود نمی‌شود کاربردهایی نظیر کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدئویی و تصویربرداری نامحسوس. در ادامه بر بررسی برخی از این کاربردها می‌پردازیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین خودرو  خیلی کار بردی است شما می توانید ان را  برای  مواقعی که تصادف می کنید استفاده کنید که حق شما را پایمال نکنند

دوربین خودرو 2 مدل است. مدل اول جلوی ماشین هستند و مدل دوم پشت ماشین ها هستند.

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد

مزیت دوربین‌های خودروی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

ردیاب خودرو نخستین بار توسط ارتش ایالات متحده آمریکا برای جستجوی خودرو در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز کاربرد ها و فواید اصلی ردیاب خودرو ها برای زندگی و امنیتی که این سیستم به خودروی آن ها می بخشد را به خوبی نمی شناسند و یا به دلیل بالا بودن قیمت ردیاب خودرو و شناختی که از آن ندارند، اهمیتی به داشتن یا نداشتن آن نمی دهند. برای خرید ردیاب خودرو یا کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید به وبسایت دوربین مارکت مراجعه نمایید.

واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

آیا برای تعمیر کامپیوتر خود به دنبال یک مرکز تخصصی هستید و هنوز آن را پیدا نکرده اید؟! دیجی بان به عنوان یک مرکز کاملا حرفه برای انجام تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد در خدمت شماست.

حرفه ای ترین ها را برای انجام تعمیر کامپیوتر خود انتخاب کنید. چگونه؟! با ما همراه باشید. یک تعمیرکار حرفه ای برای انجام فرایند تعمیر کامپیوتر، ابتدا باید آن را عیب جویی کرده و پس از شناسایی مشکل به وجود آمده برای سیستم، برای تعمیر آن تصمیم گیری کند. درست ترین تصمیم گیری ها توسط متخصصان حاذق اتفاق می افتد، به گونه ای که تعمیر کامپیوتر شما درست ترین مسیر را طی کرده و کمترین آسیب ها و ریسک های احتمالی را متحمل می شود.

به عنوان مثال اگر مودم شما دچار مشکل شود، متخصص ابتدا با طرح یک مسئله برای خود، به جستجوی راه حلی برای آن می پردازد. مثلا علت روشن نشدن چراغ اینترنت مودم از نظر یک متخصص تعمیر مودم می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ لذا متخصص با مشاهده این مسئله، علل متعدد آن را بررسی می کند و با انجام تست های گوناگون روی موذم شما، به تعمیرات مودم می پردازد.

این استراتژی تعمیر، درست ترین استراتژی در میان تعمیرکاران حاذق بوده و کمترین نارضایتی را در میان مشتریان وفادار به دنبال داشته است. لذا انتخاب راهی درستبرای انجام تعیمرات و تعمیرکاری متخصص و حرفه ای برای تعمیر وسایل، نکته بسیار با اهمیتی است که باید به آن توجه نمود.

در فرآیند ساخت اپل واچ ها از قطعات بسیار با کیفیت و نرم افزار های خاص استفاده شده است ، همین امر باعث شده است تعمیرات اپل واچ ها نیازمند دقت و توانایی بیشتری باشند و قطعات اورجینال سخت افزاری آنها بسیار کمیاب است ، بدین جهت هزینه تعمیرات اپل واچ بخصوص در بخش سخت افزاری زیاد است. شما برای تعمیرات اپل واچ خود می توانید از خدمات تعمیر  اپل واچ آنلاین و یا تعمیرات اپل واچ در محل دیجی بان استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بسته به این که کدام بخش از کامپیوتر شما به مشکل برخورده است، استراتژی تعمیرات کامپیوتر شما متفاوت خواهد بود. کامپیوتر شامل اجزاء و قطعات متعددی است که در صورت بروز مشکل در هر بخش آن، نیاز به انجام تعمیرات کامپیوتر و مراجعه به تعمیرگاه پیدا خواهید کرد. یکی از قطعات حساس و بسیار کاربردی کامپیوتر، کارت گرافیک آن است؛ که در صورتی که به طور جدی مشکلی برای این قطعه از کامپیوتر شما پیش بیاید، حتما باید به تعمیرات کامپیوتر خود بپردازید.

قبل از تعمیر کارت گرافیک، به بررسی فیزیکی کارت گرافیک بپردازید، جراکه گاهی چک کردن اتصالات در برطرف شدن مشکل به شما کمک می کند:

گاهی ممکن است به دلیل اتصال شل، تصور کنید که نیاز به تعمیر کارت گرافیک دارید. با چک کردن اتصال صحیح کارت گرافیک خود به کامپیوتر، می توانید از این مشکل اطمینان حاصل کنید.

شکاف کارت گرافیک مبادله : این مشکل ممکن است ناشی از شکاف کارت حافظه PCI باشد کارت گرافیک خارجی خود را در یک شکاف مختلف قرار دهید و مطمئن شوید که این مشکل را برطرف می کند.

مانیتور کامپیوتر را بررسی کنید : مشکلات ناشی از نمایش تصویر می تواند به جای کارت گرافیک مربوط به موضوع مانیتور باشد. با تعویض مانیتور احتمالا مشکل برطرف شود.

کارت گرافیک دیگری را تست کنید : اگر از کارت اختصاصی استفاده میکنید ، آن را با کارت دیگری با مشخصات مشابه این کارت جایگزین کنید اگر مشکل صفحه نمایش برطرف شود کارت گرافیک قدیمی شما نیاز به تعمیر کارت گرافیک یا تعویض دارد.

یکی از وسایل جانبی کامپیوترها که در صورتی که به مشکل بخورند، باید هرچه سریع تر برای رفع نیازهایمان، به تعمیر آن بپردازیم، پرینترها هستند. تعمیر پرینتر نیز مانند تعمیرات کامپیوتر و تعمیر کارت گرافیک که د بالا توضیح داده شد، نیازمند بررسی و عیب یابی تخصصی است و باید توسط متخصصان حاذق و مهندسان حرفه ای انجام پذیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

یکی از دستگاه هایی که امروزه زندگی بسیاری از ما به آن وابستگی زیادی دارد مودم است پس تعمیر مودم نیز یکی از نیازهایی است که در زندگی بسیاری از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نیاز به تعمیرات مودم خواهیم داشت برای حفظ سلامت مودم بسیار مهم است که تعمیر مودم را به تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپاریم تا بتوانیم اطمینان داشته باشیم پس از تعمیرات مودم می توانیم مجددا از آن استفاده کنیم. تعمیر مودم بر حسب نوع و برند می تواند متفاوت باشد پس باید بتوانیم بر حسب نوع و برند تعمیر مودم را به تعمیر کار مناسب واگذار کنیم.

خرابی مودم در زندگی روزمره ما می تواند باعث قطع شدن دسترسی ما به اینترنت شده و سختی های زیادی را برای ما ایجاد کند بنابراین مهم است که انواع خرابی ها مودم را بشناسیم و بتوانیم با طرح سوالات درست و اطلاع رسانی دقیق به تعمیرکار او را راهنمایی کنیم که بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیر مودم را انجام داده و به ما تحویل دهد. در بسیاری موارد خرابی مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم یا قطع و وصل شدن اینترنت می شود.

چراغ اینترنت مودم روشن نمیشه  با توجه به نوع برند مودمی که از آن استفاده می کنید می تواند به رنگ های مختلفی مانند آبی یا سبز در هنگام فعال بودن درآید. هنگامی که رنگ چراغ اینترنت سبز و روشن باشد، نشان دهنده وجود دیتا روی خط و اتصال به اینترنت است.

ممکن است عوامل مختلفی مانند قطعی کابل و سیم تلفن، نویز های روی خط ، خوردگی سرپیچ های پریز و غیره باعث قطع و وصل شدن اینترنت ، خاموش و روشن نشدن چراغ اینترنت مودم ADSL شوند. در غیر این صورت شما میتوانید با کارشناسان دیجی بان تماس بگیرید.

تعمیر کامپیوتر و تجهیزات وابسته به آن یکی از مفاهیم مهم در حوزه ی سخت افزار است. کامپیوتر ها بسیاری از نیاز های روزمره ی ما را پاسخ می دهند و به همین دلیل است که بروز اختلال و توقف در عملکرد آن ها برای ما بسیار مهم است؛ به طوری که در مواجهه با کوچکترین اختلال، به دنبال راهی برای تعمیر کامپیوتر و رفع مشکل آن می گردیم. ارتباط با مراکز خدمات کامپیوتر برای مشاوره با کارشناسان تعمیر کامپیوتر، برای رفع مشکل در زمان کوتاه و به کارگیری مجدد سیستم، راه حلی مناسب برای این موضوع است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هیچ محدودیتی برای قدرت خیال پردازی و تصور و خلاقیت یک کودک وجود ندارد پس تلاش کنید تا می توانید قدرت تخیل و خلاقیت کودک خود را افزایش دهید. هنر یکی از راه های افزایش خلاقیت کودک محسوب می شود و یک از راه های افزایش خلاقیت از طریق هنر، ساخت کاردستی خلاقانه توسط کودکان است. تحقیقاتی که در مورد خلاقیت انجام شده نشان می شده خلاقیت موهبتی است که در نهاد هر فردی بگونه ای وجود دارد و باید پروش یابد به عبارت دیگر خلاقیت دیگر فقط یک موضوع ذاتی نیست و موضوعی اکتسابی تلقی شده و از طریق آموزش قابل ایجاد و تقویت است خلاقیت را می توان به افراد به ویژه کودکان آموزش داد کودکان وقتی به ساختن کاردستی های خلاقانه می پردازند می توانند هر آنچه در واقعیت قابل ایجاد نباشد را تصور کنند و سپس بیافرینند کودکان می توانند حیوانات، درخت، گل، پروانه را تصور کنند و سپس با استفاده از کاردستی آن را بیافرینند پس کاردستی به آنها کمک می کند که تخیل کنند و تخیل خود را در قالب یک کاردستی خلاقانه ایجاد کنند کودکان برای ساختن کاردستی لازم است که مداد به دست بگیرند بکشند رنگ کنند ببرند بچسبانند و همه این موارد نیاز به هماهنگی بین دست، فکر و چشم دارد پس کودک مجبور می شود که از توانایی ها و مهارت های گوناگون خود بصورت همزمان استفاده کند و مهارت هماهنگی در او تقویت می شود کودک در حین ساخت کاردستی خلاقانه الگوهای جدیدی را در ذهن خود ایجاد می کند و در نتیجه یاد می گیرد که چگونه مهارت هی مختلف خود را بصورت هماهنگ استفاده کند و این باعث ایجاد سینرژی یا هم افزایی در مهارت های کودک می شود این هم افزایی باعث ایجاد خلاقیت بیشتر درکودک می شود.

کاردستی های خلاقانه باعث می شود کودک بین ده ها رنگ و شکل به چالش کشیده شود بتواند انخاب کند و انتخاب های خود را با هم هماهنگ کند و این موضوع باعث افزایش خلاقیت کودک می شود و زمانی که خلاقیت کودک افزایش می یابد کودک اعتماد به نفس پیدا می کند و می تواند با ترس کمتر با موقعیت های جدید مواجه شود و آنها را مدیریت کند ضمنا ساخت کاردستی های خلاقانه می تواند به یک تمرین کارگروهی نیز تبدیل شود یعنی کودک یاد بگیرد که برای سخت یک کاردستی لازم است با دیگران همکاری نماید می توانید مراحل ساخت یک کاردستی را بین چند کودک تقسیم کنید و هر یک قسمت های مختلف یک کاردستی را درست کنند و در انتها با کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف کاردستی نهایی شکل بگیرد این موضوع باعث می شود کودک متوجه شود که می تواند برای انجام یک کار مشترک با دیگران مشارکت نماید و در نهایت همکی با هم یک خروجی ارائه نمایند و قدرت و تاثیر همکاری و کار تیمی را درک کند اغلب کاردستی های خلاقانه دارای ساختار های به نسبت پیچیده ای برای ایجاد هستند پس کودک مجبور می شود بین مهارت های مختلف خود مهارت های مختلف خود و با استفاده از حس های 5 گانه و ایجاد هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند مثلا برای ساخت یک کاردستی خلاقانه لازم است بتواند تکه های مختلف کاغذ یا مقوا را ببرد رنگ کند وبهم بچسباند پس لازم است این مهارت ها را با هم بکار گیرد و قدرت چند وظیفه ای بودن در کودک افزایش پیدا می کند از طرف دیگر کودک می آموزد که تصمیم گیری نماید یعنی تصمیم بگیرد که رنگ کاردستی را انتخاب کند و تصمیم بگیرد که جنس کاردستی خود را از بین پلاستیک یا مقوا انتخاب کند این فرآیند به کودک کمک می کند که بتواند در موقعیت هایی که با چند انتخاب مواجه است یکی را برگزیند و بقیه را کنار بگذارد. پس اگر به دنبال روشی هستید که کودک شما هم آموزش ببیند و هم سرگرم شد برای او مقداری وسایل کاردستی تهیه کنید از او بخواهید با کمک شما کاردستی خلاقانه درست کند و با این کار می توانید چندین هدف آموزشی را در کودک خود دنبال کنید

اگر دنبال تعداد زیادی ایده جدید برای ساخت کاردستی خلاقانه هستید در سایت وولک قسمت کاردستی در دسترس شما هستند

 



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر انواع موبایل در محل

اگر انتظار برای تعمیر گوشی آیفون شما را اذیت می کند و دوست دارید موبایل خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید؛ می توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل استفاده کنید. در تعمیر آیفون در محل، تمام اقدامات لازم برای سرویس آیفون و تعمیرات آن در حضور خود مشتری و در محل درخواستی او انجام می گیرد. یکی از مزیت های تعمیر آیفون در محل ، اطمینان خاطر مشتری در مسیر تعمیر آیفون است.

مشکلات احتمالی شیائومی که کاربران را نیازمند به تعمیر موبایل شیائومی میکند

  • به سرعت خالی شدن باتری گوشی

یکی از مشکلات احتمالی مشترک تمامی گوشی های همراه، خالی شدن سریع باتری دستگاه است. در گوشی های هوشمند شیائومی این مشکل بسیار رایج است چرا که موبایل های شیائومی در بخش نرم افزاری مربوطه به بهینه سازی باتری ضعیف عمل کرده اند. در صورت وجود این مشکل ممکن است در  نیاز به تعویض باتری نیز باشد.

  • اختلال در قسمت تاچ (حساسیت لمسی) گوشی

یکی دیگر از مشکلات رایج که کاربران را ملزم به اقدام برای تعمیر گوشی شیائومی می کند وجود اختلال در تاچ (حساسیت لمسی) دستگاه است که ممکن است منشا آن از وجود مشکل در بخش نرم افزاری و یا سخت افزاری و صفحه نمایشگر باشد.

  • اختلال در آنتن دهی گوشی های همراه شیائومی

لازم به ذکر است که گوشی های همراه شیائومی از قدرت آنتن دهی بسیار قوی و خوبی در ایران برخوردار هستند و اختلال در آنتن دهی بیشتر در مناطق اروپایی است اما اگر با این اختلال مواجه شدید باید برای تعمیرات گوشی شیائومی خود اقدام کنید. وجود اختلال در بخش وایرلس (بلوتوث)، اختلال در عملکرد دوربین، اختلال در اتصال گوشی به هدست، کامپیوتر و مشکلات مربوط به وای فای، عدم نمایش نوتیفیکشن ها(اعلان ها) و… از دیگر مشکلات رایج گوشی های همراه شیائومی هستند.رفع مشکلات مربوطه به هارد و باتری یا بخش های دیگر سخت افزاری و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری از وظایف تعمیرکار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیرات گوشی ال جی

تعمیر گوشی ال جی از مبحث های مهم است که در این مقاله به آن میپردازیم زیرا با این که شرکت های سامسونگ و اپل پرچمدار گوشی های هوشمند هستند اما به دلایل مختلف گوشی های هوشمند شرکت ال جی نیز طرفداران خاص خود را دارند و آن ها نیز در زمانی به دنیال تعمیر موبایل های خود می باشند. ال جی یکی از شرکت های بزرگ الکترونیکی و قدیمی کره جنوبی است که سازنده گوشی های همراه هوشمند، انواع تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی است . با وجود گوشی های ساخت شرکت سامسونگ و اپل شاید گوشی های هوشمند ساخت شرکت ال جی جذابیت کمتری داشته باشند اما بعضی از مدل های آن از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخودار هستند که گوشی های هوشمند ال جی را از دیگر گوشی ها متمایز میکند. قیمت گوشی ال جی نسبت به گوشی های شرکت اپل و سامسونگ کمتر و مناسب تر است و برای کسانی که به دنبال جدیدترین مدل های گوشی نیاز ندارند انتخاب مناسبی است. از مدل های محبوب و جدید گوشی های ال جی میتوان به: ال جی G8، ال جی V40، ال جی G7، ال جی V35،  … اشاره کرد، اما برای تعمیر گوشی ال جی بیشتر برای مدل های g2، g3، g4، g5، k10، v10 و v20 مراجعه میشود. می خواهیم به یک مبحث در تعمیر موبایل ال جی بپردازیم .

چرا گوشی دیر شارژ میشود

باتری یکی از قطعات مهم گوشی همراه محسوب میشود. باتری بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی در روند تعمیرات گوشی ال جی قابل تعویض نیستند. باتری که در مدت زمان کوتاه تری شارژ شود و ظرفیت میلی آمپر بیشتری داشته باشد، باتری خوبی محسوب میشود.در انتخاب گوشی با یک باتری خوب دقت کنید تا بعد ها به دلایل مشکلات مربوط به باتری مجبور به مراجعه به مراکز خدمات تعمیرات موبایل ال جی نشوید. اما اینکه چرا گوشی دیر شارژ میشود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، مانند فیک بودن باطری ، ضربه دیدن USB گوشی ، اشکال در درگاه شارژ گوشی ، فعال بودن برنامه ها در هنگام شارژ و مشکلات مربوط به باطری .

 



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیرات اپل واچ یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات اپل واچ در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

قبل از اینکه قدمی برای حذف اپل ایدی فراموش شده خود بردارید ، گزینه های مختلف برای حل مشکلات حساب را در زیر بررسی کنید ما امیدوار هستیم یکی از این پیشنهادات مشکل اپل ایدی شما را برطرف کند ، بنابراین نیازی به حذف کلیه موارد نیست شما می خواهید اپل ایدی خود را حذف کنید زیرا نام کاربری یا رمزعبور خود را فراموش کرده اید شاید نگران باشید که رمزعبور دیگر مخفی نیست و می خواهید برای جلوگیری از نقض امنیتی یا سرقت داده ، حساب فعلی اپل ایدی خود را خاموش کنید اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید تنظیم هویت دو عاملی برای کمک به تأمین حساب شما است پس از روشن شدن این امر ، قبل از اینکه به هر کسی اجازه ورود به حساب اپل ایدی خود را بدهید ، اپل نیاز به تأیید یکی از دستگاه های قابل اعتماد اپل شما دارد به این ترتیب اگر شخصی رمز ورود شما را داشته باشد ، نمی تواند بدون داشتن کد شش رقمی و همچنین گذرواژه شما از دستگاه قابل اعتماد به حساب شما دسترسی پیدا کند بعد از تنظیم تأیید هویت دو عاملی ، اپل می تواند به شما در تغییر رمز عبور کمک کند در واقع شما می توانید آن را درست از طریق دستگاه آیفون خود انجام دهید اکنون که گذرواژه اپل ایدی شما ایمن شده است ، امیدوارهستیم که دیگر نیازی به حذف اپل ایدی فراموش شده خود نداشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای انجام هرگونه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز خود در سیستم ها و برند های مختلف با کارشناسان تعمیر دیجی بان در ارتباط باشید. کارشناسان تعمیر دیجی بان، با ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان، شما در مسیر تعمیر یاری می نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساخت کاردستی کودکانه جدید

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های معمولا مورد علاقه کودکان است که می تواند آنها هم سرگرم کند و هم به آنها نحوه استفاده از وسایل و اقلام مختلف را برای ساخت کاردستی آموزش دهد البته اگر بتوانید کاردستی های جدید کودکانه برای کودک خود فراهم کنید حتما ساخت کاردستی کودکانه جدید برای کودک شما جذاب تر هم خواهد شد.

هر چه بتوانید فرآیند ساخت کاردستی را برای کودک جذاب ترکنید بهتر می توانید کودک را درگیر نموده و او را آموزش دهید شما می توانید ایده های مختلفی برای کاردستی بدست آورید و از کودک بخواهید با اقلامی که در دسترس هستند آنها را بسازد ساختن کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد ازجمله اینکه می تواند هماهنگی بین چشم، دست و ذهن کودک ا افزایش دهد چون برای ساخت کاردستی به هر سه این ها نیاز دارد. از طرف دیگر وقتی کودک مراحل ساخت کاردستی کودکانه جدید را در ذهن خود تصور می کند سپس آن را در واقعیت می سازد و به آن واقعیت می بخشد باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود چون می بیند که آنچه درذهن داشته را توانسته در واقعیت ایجاد کند از طرف دیگر کودک وقتی می تواند چیزی را ایجاد کند و ان را به عنوان توامندی خود به دیگران عرضه کند و از آنها بازخور دریافت کند باعث می شودفرآیند اجتماعی شدن کودک تسهیل شده و کودک راحت تر بتواند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار نماید. از طرف دیگر لازم است بدانید که برای ساخت کاردستی کودکانه جدید لزوما به مواد با قیمت بالا و وسایل زیادی نیاز ندارید حتی می توانید با ایده های ساده و با استفاده از وسایل و اقلام دورریختنی کاردستی بسازید و کودک خود را سرگرم کنید

یکی دیگر از مزایای سخت کاردستی بصورت گروهی این است که کودکان همکاری و کار تیمی را تمرین می کنند و یاد می گیرند وقتی مراحل سخت یک کاردستی را بین کودکان مختلف تقسیم کنید آنها بیاموزند که می توانند با کمک یکدیگر و همکاری نتایجی را بدست آروند که تنهایی نمی توانند به آن برسند.

با همه این فواید توصیه می کنیم همواره به دنبال ایده های ساخت کاردستی کودکانه جدید باشید و برای کودکتان فرصت یادگیری و سرگرمی را فراهم کنید

در سایت وولک ایده های زیاد برای ساخت کاردستی وجود دارد می توانید آنها را ببینید و با فراهم کردن لوازم و وسایلی که برای ساخت آنها مورد نیاز هست کودک خود را تشویق کنید که در فرآیند ساخت کاردستی با شما همراهی کند نکته مهم دیگر این است حتما لازم نیست کودک کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو نمایش داده شده بسازد بلکه مهم است تلاش کند و بخواهد که به نتیجه و هدف برسد تلاش و انگیزه برای رسیدن به هدف قسمت بزرگی از پیشرفت پیش نیاز های پیشرفت است پس اگر کودک شما نتوانست کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو هست بسازد او را هرگز سرزنش نکنید و تلاش او برای رسیدن به هدف را هر چند نتوانسته هدف را بطور کامل محقق کند تشویق کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.  شاید بتوان گفت که معروفیت محصولات این شرکت تا حد بسیار زیادی در گرو کیفییت دوربین شیائومی است.  بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌ طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

برای اطلاع  قیمت دوربین مدار بسته می توانید به سایت دوربین مارکت بروین وانواع دوربین های مدار بسته  را در این سایت قیمت بگیرید و با بهترین کیفیت دریافت کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت داهوا یکی از مهم ترین مزیت های رشد داهوا در سرتاسر جهان است . داهوا تواسنته است به واسطه ی قیمت مناسب خود فروش بی نظیری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است . قیمت دوربین ها و دستگاه های داهوا عاملی است که توانسته است در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات این برند را با فروش ۵ میلیارد دلار سالانه خود را به صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان برساند.

لیست قیمت داهوا در محصولات تحت شبکه از مبلغی حدود یک میلیون تومان و در دوربین های توربو اچ دی از ۴۵۰ هزار تومان اغاز شده و تا سقف زیادی نسبت به افزایش کیفیت افزایش می یابد .

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فراهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

مراقبت از کودکان و زیر نظر داشتن آن ها هنگام خواب یا وقتی در حال بازی هستند و یا حتی اگر خارج از خانه هستیم و کسی مراقب کودک هست یکی از دغدغه های اصلی والدین پر مشغله امروزی است.

یکی از بهترین و کارآمد ترین راه ها استفاده از دوربین بیبی کم  شیائومی برای مراقبت و زیر نظر داشتن کودک است . اما دوربینی که برای اینکار استفاده می کنیم باید دارای ویژگی هایی باشد تا به ما کمک کند ، ویژگی هایی مانند تشخیص انسان ، تشخیص حرکت ، تشخیص گریه کودک ، امکان ارتباط صوتی دو طرفه ، امکان چرخش و پوشش تمام زوایا و … علاوه بر داشتن این ویژگی ها باید کیفیت این محصول و کارایی آن نیز به گونه ای باشد که بتوانیم به محصول اطمینان کنیم .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

امروزه با توجه به گسترش استفاده از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری، مبحث تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. به جرئت می توان گفت بیش از نیمی از نیاز های روزمره ما به واسطه استفاده از وسایل پاسخ داده می شود. لذا رفع مشکلاتی که برای کامپیوتر، لپ تاپ، مودم و پرینترهایمان از اهم موضوعاتی است که باید آن  را جدی بگیریم.

اولین چیزی که باید در تعمیر مودم، کامپیوتر یا سایر سیستم های مورد نیاز روزانه خود در آن دقت شود، غیب یابی سیستم مشکل دار به نحو صحیح و دقیق می باشد. نحوه عیب یابی سیستم برای انجام تعمیرات، به مهارت تعمیر کار و کیفیت ابزار هایی که برای تست معایب سیستم از آن ها استفاده می کند، بستگی دارد.

یک تعمیر کار حرفه ای باید به خوبی با تمام اجزاء سیستم آشنا باشد و بتواند نحوه عملکرد خوب یا بد سیستم را تمیز دهد و پس از شناسایی کامل مشکل، به تعمیر آن بپردازد.

تعمیر پرینتر، کامپیوتر، مودم، موبایل و لپ تاپ توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب در مرکز تخصصی نرم افزار و سخت افزار دیجی بان انجام می شود. دیجی بان با سابقه 10 ساله در زمینه تعمیر انواع سخت افزار و نرم افزار توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند و به عنوان یک مرکز تخصصی و حرفه ای در اذهان مردم به خوبی شناخته شود.

تعمیرکاران حرفه ای همواره به گونه ای عمل می کنند که شمتریان را به خود وقفادار کنند؛ تا در صورت بروز دوباره مشکل یا اختلال در سای سیستمهای مشتری، آن ها را به خاطر آورده و برای رفع مشکل و اختلالات خود دوباره به آن جا مراجعه کنند!

شما نیز با اعتماد به دیحی بان برای انجام تعمیر کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل یا سایر وسایل خود، به دیجی بان و کارشناسان حرفه ای آن وفادار شده و دیگر برای انجام تعمیرات خود، هرگز به مرکز دیگری مراجعه نخواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک مانند دزدگیر می باشد که سیم کارت می خورد و بوسیله آن میتوانیم از محل خودرو خود با خبر شویم و آن را ردیابی نماییم.

از این دستگاه می شود استفاده های زیادی کرد که در زیر به چند تایی از آنها اشاره میکنیم.

پیدا کردن ماشین دزدیده شده هست (مهمترین کاربرد)

آسوده شدن از اینکه ماشینمون هنوز سر جاشه.

ردیابی کردن جاهایی که فرزند یا همسرمون داره با ماشین میره (جذابترین کاربرد)

خبردار شدن از نحوه استفاده کارمندان از وسیله نقلیه شرکت و میزان ساعت کار آنها.

این دستگاه روی هر وسیله نقلیه سبک و سنگینی حتی موتورسیکلت و دوچرخه هم قابل نصب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

یو پی اس دستگاهی الکترونیکی به منظور تامین پیوسته انرژی برای دستگاه های مصرف کننده که به اختلالات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و به دلیل ضرورت و حساسیت های فوق العاده زیاد، جزو تجهیزات حیاتی مجموعه های کامپیوتری، مخابراتی، کنترل و ابزار دقیق، آزمایشگاهی و بیمارستانی می باشند.

در کشورهای پیشرفته علارغم قطع برق شهر، دستگاه یو پی اس از وسایل ضروری کامپیوترها محسوب می شود. به عنوان مثال در صورت وجود کوچکترین اغتشاش در برق شهر بخش کنترل کامپیوتر، با تولید یک پالس موجب خاموش و روشن شدن مجدد (Restart) کامپیوتر می گردد. لذا با این عمل اطلاعاتی که در حافظه RAM سیستم وجود دارد، از بین رفته و زیان های جبران ناپذیری به کاربر وارد شده و حاصل کار کاربر در چند لحظه از بین می رود.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی خرگوش و حیوانات، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان

کاردستی یکی از روش های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به کودکان است کودکان از طریق کاردستی می توانند یاد بگیرند که چگونه وسایلی مانند قیچی، چسب، کاغذ، مقوا، رنگ، مداد رنگی و .... را برای درست کردن چیزی که قبلا وجود نداشته و فقط در حد یک فکر یا ایده بوده بکار بگیرند.

کاردستی های حیوانات گروهی از کاردستی ها هستند که به دلیل علاقه بچه ها به حیوانات می توانند برای بچه ها بسیار جذاب باشند از بین حیوانات هم بعضی از آنها به دلیل علاقه بیشتر بچه ها به ویژه اینکه می توانند آنها را به عنوان حیوان خانگی هم داشته باشند می توانند جذاب تر باشند مانند کاردستی خرگوش. خرگوش حیوانی است که بچه ها بخاطر ظاهر زیبا و ناز آن می توانند ارتباط عاطفی خوبی با آن برقرار کنند و ساختن کاردستی خرگوش هم می تواند برای آنها جذاب باشد. شما با مشارکت کودکتان می توانید با وسایل و اقلام نه چندان پیچیده و گران به ساختن کاردستی خرگوش بپردازید و او را سرگرم کنید در ویدئو بالا می توانید مراحل ساخت کاردستی خرگوش را ببینید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کاردستی خرگوش کودک خود اسم انتخاب کنید و چه بهتر که این اسم را قبل از درست کردن کاردستی انتخاب کنید و طی مراحل ساخت کاردستی خرگوش او را با اسم صدا کنید مثلا گوش دراز، سفید برفی، پشمک می توانند اسامی مناسبی برای کاردستی خرگوش کودک شما باشند با این مدل کاردستی ساختن کودک شما طی مراحل ساخت کاردستی با آن ارتباط عاطفی برقرار می کند و بعد از آماده شدن بیشتر با آن سرگرم می شود.

پس دست به کار شوید و طبق ویدئو بالا کاردستی خرگوش را برای کودک خود بسازید تا هم او سرگرم شود هم آموزش ببیند ضمنا می توانید برای اینکه کودک شما بیشتر با خرگوش خود انس بگیرد برای او یک قصه هم که قهرمان آن یک خرگوش است تعریف کنید تا فرآیند ساخت کاردستی را برای او جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد خرگوش است استفاده کنید قصه ها با کلیک روی لینک های زیر در دسترس شماست.

قصه صوتی بچه خرگوش شجاع

قصه صوتی باغچه خرگوش ها

قصه صوتی خرگوش سفید خال خالی

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای ورود به سایت کودک وولک روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیرات کامپیوتر نیاز به تخصص های خاص خود دارد که تنها از تعمیرکار کامپیوتر که به بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن مسلط است، بر می آید. گام اصلی در تعمیر کامپیوتر عیب جویی و علت یابی اختلل به وجود آمده است. متخصصان خدمات کامپیوتر، نخست خواستگاه علت به وجود امده درکامپیوتر را پیدا می کنند و سپس با بررسی و تست عملکرد بخش آسیب دیده، با استفاده از دانش خود در این حوزه، برای تعمیر کامپیوتر اقدام می نمایند.

کامپیوتر اجزای مختلفی دارد که در صورت بروز اختلال در هر یک از این بخش ها، مهارت مورد نیاز برای بررسی و تعمیر آن متفاوت خواهد بود. بخش عمده ای از خدمات کامپیوتر در مراکز، مربوط به تعمیر و سرویس بخش های سخت افزاری آن می باشد. توانایی بازکردن اجزاء و اتصال دوباره ی آن ها به یکدیگر به طور صحیح، از مهم ترین مهارت هایی است که متخصص تعمیر کامپیوتر، در صورت بروز اختلالات سخت افزاری، باید داشته باشد. 

 کامپبوتر ها باعث به وجود آمدن مشاغل زیادی در سرتاسر دنیا برای انسان ها شده اند و روند پیشرفت های بشر را دچار تحول کرده اند؛ اما در کنار همه ی این خدمات برای بشر، استفاده از کامپیوتر مشکلات زیادی نیز به همراه دارد. اختلالات زیادی در ساختمان کامپیوتر رخ می دهد که برطرف کردن آن ها، ما را نیازمند تعمیر کامپیوتر می کند.

در صورت خرابی فن کامپیوتر، ممکن است کل فعالیت های کامپیوتر شما دچار اختلال شود! تقریبا کیفیت عملکرد تمامی قطعات کامپیوتر به طور مستقیم یا غیر مستقیم  به فن یا بخش خنک کننده کامپیوتر وابسته است بنابراین فن کامپیوتر قطعه ای بسیار ضروری و مهم در بین قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما است. سلامت عملکرد این قطعه تاثیر بسیار زیادی در تمامی فعالیت های قابل انجام توسط کامپیوتر دارد و در صورت از کار افتادن بخش خنک کننده یا همان فن کامپیوتر کل سیستم کامپیوتر شما دچار اختلال خواهد شد. برای تعمیر فن کامپیوتر می توانید با کارشناسان دیجی یبان تماس بگیرید.

پاور یا منبع تغذیه یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر است که برق مورد نیاز برای قسمت های مختلف کامپیوتر را تامین می کند این قطعه اگر خراب شود کامپیوتر شما روشن نخواهد شد کار پاور این است که ولتاژ برق شهر را تغییر دهد تا قابل استفاده برای کامپیوتر باشد برای تعمیر پاور کامپیوتر میتوانید به سایت دیجی بان بروید و از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی ، سرویسی که همه ما به آن نیاز داریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهتريت كيفيت تعمیر گوشی خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است . یکی از برندهای معتبر گوشی ، هواوی است . تعمیر گوشی هواوی نیاز به کارشناس و متخصص در این زمینه دارد که به طور کامل با تمام جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوآوی آشنا باشد. گوشی های هواوی از نظرs نرم افزاری از سیستم عامل اندرويد حمایت میکنند و از نظر سخت افزاری نیز جزئيات خاص خود را دارند. امروزه بسیاری از فعالیت ها و ارتباطات ما وابسته به گوشی های همراه و تکنولوژی است، همین امر باعث استفاده بیشتر ما از ابزار هایی نظیر گوشی همراه شده است. استفاده زیاد احتمال به وجود آمدن اختلال و خرابی را نیز در دستگاه افزایش میدهد. یکی از مشکلات پیش آمده در گوشی های هواوی ، خاموش شدن ناگهانی است . اما دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی چیست؟ این اختلال در اکثر گوشی های همراه مشترک است. در صورت خالی شدن ناگهانی باتری اغلب مشکل سخت افزاری و از هارد یا باتری است. در صورت منفی بودن تست سلامت از هارد و باتری توسط کارشناس باید آن ها را تعویض کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر موبایل و یا لوازم جانبی آن به صورت تخصصی و آنلاین تقریبا در تمامی شهر های ایران امکان پذیر است ولی افراد بسیاری هنوز با عدم اعتماد خود به تعمیرات موبایل به صورت آنلایت ، مجبور می شوند وقت خود ا صرف رفت و آمد کنند . اما اگر شرکت یا تعمیرگاهی معتبر به آن ها معرفی شود لازم نیست به دردسر بیفتند . از کار افتادن دوربین آیفون یکی از مشکلاتی است که اکثر صاحبان موبایل با آن رو به رو هستند . البته تنها برند اپل نیست که این مشکل را دارد بلکه برند های دیگ نیز هستند که به آن ها اشاره می کنیم . کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود. یکی از راه های برطرف کردن این مشکل، بکاپ گیری از مدل قدیمی تر یعنی آیفون 5 می باشد؛ اما اگر با این کار هم مشکل دی اکتیو شدن دوربین برطرف نشد، بهتر است برای تعمیر آیفون 6 خود به مراکز سرویس آیفون مراجعه کنید.

خدمات تعمیرات گوشی نوکیا

  • خدمات مربوط به مشکلات سخت افزاری در تعمیرات گوشی نوکیا

رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش گوشی و تاچ (قابلیت لمسی) آن

رفع تمام مشکلات مربوط به قطعات سخت افزاری یا بلندگو

تست سلامت قطعات

امکان تعویض قطعات آسیب دیده و جایگزینی آن ها با قطعات سالم و اورجینال

و …

بک آپ گیری (فایل پشتیبانی) از فایل ها

نصب نرم افزار درخواستی کاربر یا رفع مشکلات و بدافزار ها

رفع کردن اختلالاتی که باعث کند شدن یا هنگ کردن دستگاه میشود

ریکاوری (برگرداندن) فایل های از دست رفته

 



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی وولک

کاردستی را می توان یکی از روش های مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان به حساب آورد در فرآیند ساخت کاردستی کودک مهارت های مختلفی را تمرین می کند و می تواند مهارت های خود را افزایش دهد

کاردستی برای کودک یک روش کلیدی در رشد و افزایش خلاقیت و خودباوری محسوب می شود کاردستی می تواند تمرکز فکری و رشد و شکوفایی و خلاقیت کودک را افزایش دهد

برا دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد مانند:

-          افزایش اعتماد به نفس کودک

-          ارتقا سطح توانمندی کودک در زندگی اجتماعی و تیم ورک (کار گروهی)

-          افزایش سطح خلاقیت کودکان

-          سرحال و سرزنده شدن کودکان به دلیل انجام یه فعالیت مفرح

همیشه یکی از آرزوهای والدین این است که کودکشان خوش فکر و خلاق باشد تا در آینده بتاودن مشکلات زندگی خود را حل کند و خود را از چالش هایی که ممکن است در آن گرفتار شود رهایی بخشد در فرآیند ساخت کاردستی کودک باید بتواند بر محدودیت ها غلبه کند و آنها را از سر راه بردارد تا بتواند مسیر رسیدن به هدف را برای خود هموار کند پس می آموزد از امکانات خود بیشترین استفاده را نموده و مشکلات را حل کند و این فشار حل مشکل می تواند باعث افزایش خلاقیت کودک شود. البته لازم است توجه کنید که کودک شاید نتواند کاردستی را با همان کیفیتی که شما میخواهید بسازد در این حالت به هیچ وجه نباید او را سرزنش کنید یا از کیفیت کاردستی او ایراد بگیرد چون باعث سرخوردگی و از بین رفتن خلاقیت می شود هر چند کیفیت کار کودک آنچه شما می خواهید نباشد او را برای بهتر شدن کیفیت تشویق کنید تا با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد. در این حالت بهتر است کودک را تشویق کنید ضمنا ایرادهای او را هم به او بگویید تا ضمن انگیزه رفتن مسیر بهتر شدن را پیدا کند.

به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از ایده های متنوع و جدید آنها استفاده کنید.

بهتر است برای اینکه کودک راحت تر وارد مسیر ساخت کاردستی شود ابتدا وسایل، ابزارها و اقلامی که برای ساخت کاردستی استفاده می شوند را به کودک معرفی کنید و توضیح دهید که هر کدام برای چه کاری مناسب هستند با این روش کودک با ترس کمتری به ساختن کاردستی می پردازد برای ساخت هر قسمت از کاردستی هم ابتدا نظر کودک را بپرسید و از او بخواهید که ایده بدهد اگر هم سریع گفت نمی دانم او را تشویق کنید که بیشتر فکر کند و ایده جدیدی برای ساخت کاردستی ارائه کند اگر ایده درستی داد او را تشویق کنید تا فرآیند خلاقیت و ایده دادن کودک تشویق شود اگر هم درست نگفت واکنش منفی نشان ندهید ولی نادرست بودن ایده را به او بگویید و از او بخواهید و کمکش کنید که دوباره و بهتر فکر کند

برای دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید. برای خرید میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و برای خرید مشاوره بگیرید.

برق اضطراری ups، به معنی منبع تغذیه بدون وقفه UPS می باشد. با در نظر داشتن به اینکه روش ھای نسبتاً کم ھزینه خیلی را برای تامین سطوحی از حفاظت در برابر مشائل برق شھری برای تجھیزات می توانید به کار گیرید، ھیچ یک از آن ھا نخواهد توانست به درستی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه UPS سیستم شما را در برابر مشکلات برق شھر حفاظت نمایند. هنگامی که UPS ھا به عنوان یک سیستم گران ارزیابی می شوند ولی در حال حاضر با توجه به گران بودن وسایل از نظر اطلاعات و داده ھا یا سخت افزاری ھزینه ایجاد و تامین یک دستگاه UPS به طور کامل ارزان و مقرون به صرفه است.

پیش از داخل شدن به جزئیات این سیستم، بد نیست که سریع به ساختار آن نگاهی کنیم. سیستم UPS از وسیله های الکتریکی حساس در مقابل نوسانات برق محافظت نموده و از تعمیرات و عقب افتادگی ھزینه زیاد ممانعت می کند. باتری UPS برای محافظت از دستگاه ھای الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراھم کرده و باتری یو پی اس APC به آنلاین ماندن نرم افزار های حساس کمک می کند..

برای نصب دوربین مدار بسته باید بهترین مکان را انتخاب کرد که به تمام نقاط مهم خانه دید داشته باشد و تمام زوایا را برای این کار در نظر بگیرید. مهم است که محل نصب دوربین مدار بسته زاویه دید کاملی بر بیشتر نقاط مکان مورد نظر شما را داشته باشد. برای نصب دوربین مدار بسته شما میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و با کارشناسان تماس بگیرید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته لامپی یک سیستم نظارتی است که امکان دید 360 درجه ای دارد. به همین دلیل مانند دوربین چشم ماهی (Fisheye) دارای تصویر پانوراما می باشد. بنابراین دوربین لامپی دارای زاویه دید گسترده ای می باشند. به طوری که می توانید تنها با یک عدد از این دوربین ها  یک سالن تقریبا بزرگ مثلا تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. شما برای تهیه این دوربین ها  میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

یکی از قابلیت های بسیار خوب و عالی دوربین شیائومی، قابلیت دزدگیر می باشد.این قابلیت به شما کمک می کند که شما وقتی در محلی که دوربین قرار دارد حضور نداشته باشید و با فعال کردن حالت دزدگیر از روی نرم افزار،شما می توانید هر حرکتی که داخل محیط صورت می گیرد را به صورت فیلم یا عکس دریافت کنید و با ارسال آلارم برروی تلفن همراه شما را از حرکت صورت گرفته آگاه می کند.حتی اگر هم دوربین را بدزدند فیلم شخصی که دوربین را برده است برروی نرم افزار قابل مشاهده می باشد.این قابلیت دوربین شیائومی واقعا کاربردی و پر استفاده می باشد هم برای دزدها،کودکان،سالمندان و حیوانات خانگی می توانید از دوربین چرخشی شیائومی مدل MJSXJ05CM Global استفاده کنید.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند.  از دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت اماکن مختلف و ثبت و ضبط رویدادهای محیط استفاده می شود. شما عزیزان برای خرید دوربین مدار بسته می توانید به وبسایت دوبین مارکت مراجعه نموده و با کارشناسان حرفه ای در ارتباط باشید!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی اسب تک شاخ، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

اسب تک شاخ یکی از موجوداتی خیالی است که کودکان علاقه زیادی به آن و داستان های آن دارند اسب تک شاخ در داستان های اساطیری کشورهای زیادی مانند ایران و اروپایی وجود دارد تک شاخ ها حیواناتی افسانه ای هستند که بدنی به شکل اسب داشته و شاخی که معمولا بصورت مارپیچ است روی سر خود دارند آنها در زمان کره بودن طلایی و سپس نقره ای می شوند و پس از اینکه بصورت کامل بالغ می شوند به رنگ سفید درمی آیند باورهای افسانه ای شکار تک شاخ بسیار سخت نمایش می دهد زیاد آنها بسیار تند و تیز و چابک هستند در افسانه ها آمده است که تک شاخ ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می دهند و بعضی می گویند که تک شاخ ها فقط توسط زنان رام می شوند. شاید علت استفاده از رنگ های دخترانه در خلق شخصیت کارتونی و عروسکی اسب تک شاخ هم همین باشد.

با توجه به علاقه ای که بسیاری از بچه ها به این شخصیت کارتونی دارند احتمالا ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای آنها جذاب خواهد بود. بطور کل کاردستی اگر درست آموزش داده شود و بچه ها بطور کامل درگیر آن شوند می تواند بسیار برای بچه ها جذاب باشد در ساخت کاردستی بچه ها از وسایل مختلف استفاده می کنند تفکر، خلاقیت و خیال پردازی خود را بکار می گیرند و از مهارت های خود مانند بریدن، رنگ کردن و چسباندن استفاده می کنند همه این ها می تواند ساخت کاردستی را برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کند. حال اگر کودک بخواهد کاردستی شخصیتی که به ان علاقه دارد را هم بسازد حتما جذابیت بیشتری برای او خواهد داشت اگر کودک شما هم علاقمند به شخصیت کارتونی اسب تک شاخ است حتما ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای او جذاب خواهد بود پس می توانید با کمک ویدئو ساخت کاردستی اسب تک شاخ که در همین صفحه در دسترس شماست کودک خود را تشویق کنید تا این کاردستی را بسازد و از نتیجه آن لذت ببرد.

ضمنا پیشنهاد می کنیم در همان ابتدای فرآیند ساخت کاردستی با کمک کودک خود اسمی برای اسب تک شاخ خود انتخاب کنید و ضمنا می توانید مراحل ساخت کاردستی اسب تک شاخ را با قصه هم همراه کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک شما داشته باشد شما می توانید از لینک زیر به قصه کودکانه وولک در مورد اسب تک شاخ دسترسی پیدا کنید.

کره اسبی به نام شاخدار

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی لاک پشت، هیجان انگیز و دوست داشتنی برای بچه ها

لاک پشت یکی از حیواناتی است که همیشه برای کودکان جذاب بوده و کودکان و حتی بزرگسالان به این حیوان علاقمند هستند تا آنجا که بعضی افراد این حیوان را به عنوان حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنند. البته موقعیت داشتن لاک پشت برای همه فراهم نیست و دیدن لاک پشت هم فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است اگر کودک شما هم به لاک پشت علاقمند است می توانید با درست کردن کاردستی لاک پشت او را سرگرم کنید. در ویدئویی که در این صفحه می توانید ببینید مراحل ساخت کاردستی لاک پشت آموزش داده شده است شما می توانید با وسایل اولیه ای که در هر خانه ای پیدا می شود کاردستی لاک پشت را برای کودک خود درست کنید کاردستی ضمن اینکه کودک را سرگرم می کند در زمینه های مختلف او را آموزش می دهد به خصوص در زمینه مهارت های اجتماعی به او می آموزد که چگونه با هم سن و سالان خود رابطه اجتماعی برقرار کند و با آنها کار تیمی انجام دهد و چگونه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کند ضمنا کودک از طریق ساختن کاردستی و نمایش نتایج آن می تواند نحوه حضور و ارائه دستاوردهای خود را برای دیگران تمرین کند و قدرت شنیدن نقد ها و بازخورهای دیگران را پیدا می کند.

البته شما می توانید طی مراحل ساخت کاردستی داستان ها و قصه های مرتبط با موضوع کاردستی را هم برای کودک تعریف کنید تا مراحل ساخت کاردستی را برای کودک جذاب تر کنید. موضوع قصه های زیر که در سایت وولک در دسترس هستند لاک پشت ها و اتفاقاتی هستند که برای آنها می افتد میتوانید یکی از این قصه ها را انتخاب کنید و همزمان با مراحل ساخت کاردستی برای کودک تعریف کنید پیشنهاد می کنیم برای کاردستی لاک پشت کودک خود اسم هم انتخاب کنید تا کودک در مراحل ساخت کاردستی از اسم انتخاب شده برای لاک پشت کاردستی استفاده کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک ایجاد کنید

قصه صوتی لاک پشت پر حرف

قصه کودکانه جشن تولد آقا لاک پشته

داستان کودکانه لاک پشت اخمو

نکته مهم در مراحل ساخت کاردستی این است حتما یکی از والدین یا یک بزرگتر باید کودکان را برای ساخت کاردستی همراهی کند زیرا وسایلی مانند قیچی، چسب، نخ و دکمه که معملا در ساخت کاردستی استفاده می شوند می توانند برای کودکان خطرناک باشند.

وقت را از دست ندهید و کودک خود را با ساخت کاردستی لاک پشت سرگرم کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد.

مزیت دوربین خودرو ی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

دوربین خودرو، دوربینی مانند سایر دوربین‌ها است که دارای یک یا چند لنز برای ضبط تصاویر است. این دوربین‌ها با توجه به نوع، ساختار و کاربرد خود در قسمت‌های مختلفی از خودرو قابل نصب هستند. مالکان خودرو با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتی که از دوربین خودرو انتظار دارند، اقدام به خرید مدل‌های مختلف آن می‌کنند. تفاوت دوربین‌های خودرو، تنها در اندازه آن‌ها نیست؛ بلکه امکانات و کاربردهای آن‌ها نیز با هم تفاوت‌های چشم‌گیری دارد. در ادامه مطلب، انواع دوربین خودرو را با هم مرور می‌کنیم و با کارکرد‌های اختصاصی آن‌ها آشنا می‌شویم.

جی پی اس خودرو در سال‌ های اخیر متقاضیان بسیاری را به دست آورده است. این تکنولوژی جدید دارای کیفیت بسیار عالی و مزایای فراوان می‌باشد. عملکرد اصلی این سیستم مشخص کردن موقعیت و مکان خودرو شما می ‌باشد. دستگاه‌ های GPS خودرو در قیمت و کیفیت ‌های مختلفی وجود دارند که صرفا قیمت آن ‌ها نشان ‌دهنده‌ ی کیفیت و کارکرد بالا و یا پایین ‌شان نمی ‌باشد. دستگاه‌ های ردیاب در نحوه‌ ی عملکرد نیز تفاوتی ‌هایی دارند و هر مدل ویژگی ‌های خاص خود را دارد.

 در هنگام تهیه‌ ی بهترین GPS خودرو دقت کنید تا فارغ از قیمت GPS خودرو بر کیفیت و عملکرد آن نیز توجه داشته باشید. در واقع دستگاه‌ های ردیاب GPS خودرو، هوشمند و با دقت عملکرد متفاوت می ‌باشند، عموما دارای قطعات داخلی قابل قبولی هستند و قابلیت ‌هایی نظیر ارائه‌ ی هشدار کنترل سرعت مجاز و غیرمجاز و غیره را علاوه بر ردیابی خودرو ارائه می ‌دهند. قطعا تجربه‌ ی بازار نشان دهنده‌ی کیفیت ردیاب مورد نظری که قصد تهیه ‌ی آن را داشته باشید، خواهد بود.

دوربین پلاک خوان یا دوربین ANPR مخفف عبارت Automatic Number Plate Recognition است. دوربین های ANPR در واقع دوربین های مداربسته ای هستند که به طور خودکار بر روی وقایع ترافیکی نظارت داشته و می توانند پلاک هر نوع وسیله نقلیه ای را تشخیص دهند. تکنولوژی موجود در این دوربین ها همراه با نرم افزار مدیریت تصاویر یعنی iVMS-5200 می تواند در حل بسیاری از معضلات ترافیکی راهگشا باشد.

دوربین های پلاک خوان می توانند پلاک خودرو ها را حتی بین لاین های مختلف و در شرایط آب و هوایی یا نور نامساعد نیز تشخیص دهند. این دوربین ها اطلاعات به دست آمده را به مرکز مدیریت هوشمند دستگاه ضبط NVR یا نرم افزار iVMS-5200  ارسال می نمایند.

یک نکته جالب در مورد دوربین های مداربسته پلاک خوان این است که تمامی تصاویر ثبت شده توسط دوربین از وسایل نقلیه عبوری ضبط و ذخیره می گردند. این حتی شامل اطلاعات خودروهایی می شود که مظنون به تخلف نبوده اما برای بررسی های بیشتر اطلاعات آن ها مورد نیاز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها یکی از وسایل الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. لپ تاپ شما ممکن است به دلایل متفاوتی دچار مشکل شود. معمولا مشکلات نرم افزاری هزینه بسیار کمتری نسبت به مشکلات سخت افزاری دارند. در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری داشته باشد و قطعه ی آسیب دیده قابل تعمیر نباشد، شما مجبور خواهید شد تا قطعه ی جدیدی را جایکزین قطعه ی آسیب دیده ی دستگاه خود کنید.

برای جایگزینی قطعه سخت افزاری در دستگاه حتما به یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید زیرا در صورتی که مرکز تعمیرات انتخابی شما حرفه ای و تخصصی نباشد ممکن است مجهز به قطعات اورجینال و اصل نباشد و در نتیجه قطعه ی غیراصل و فیک را در دستگاه شما به کار ببرد. استفاده از قطعات سخت افزاری فیک مشکل شما را به صورت موقت حل می کند و در دراز مدت باعث آسیب و خسارت بیشتری به دستگاه شما می شود بنابراین برای جلوگیری از خسارت بیشتر، حتما نهایت دقت را در انتخاب مرکز تعمیرات لپ تاپ به خرج دهید.

یکی از نشانه های حرفه ای و تخصصی بودن یک مرکز تعمیرات، تخصصی کار کردن آن هاست. به طور مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید محصولات تمامی شرکت ها را به صورت کاملا اختصاصی بشناسد و با دسترسی به تعمیرکار و کارشناس متخصص در آن برند به تعمیر دستگاه ها بپردازد. در صورتی که دستگاه های شما از شرکت اپل است حتما مرکز تعمیراتی را انتخاب کنید که به تعمیر آی مک یا تعمیر تخصصی مک بوک مجهز باشد. در غیر این صورت ممکن است در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر مشکلات بیشتری برای دستگاه شما به وجود آید و شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری برای تعمیر دستگاه خود شوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

درست کردن کاردستی همیشه مستلزم داشتن وسایل زیاد یا گران قیمت نیست در خیلی مواقع می توانید با ابزارهای در دسترس کاردستی ساده ای بسازید تا هم برای کودک خود سرگرمی ایجاد کنید و هم به او استفاده از وسایل مختلف و خلاقیت را آموزش دهید. بطور معمول برای ساخت کاردستی اقلامی مانند کاغذ، مقوا، نخ، چسب، خمیر و و سایلی مانند قیچی، خط کش، مدادرنگی مورد استفاده قرار می گیرد البته برای ساخت کاردستی ساده می توان از بعضی از این اقلام استفاده کرد مثلا فقط شکل حیوانات محتلف رو روی کاغذ کشید بعد دوربری کرد تا کودک کاردستی به شکل شیر یا اسب داشته باشد. درست کردن کاردستی برای کودکان فواید زیادی دارد البته باید سطح پیچیدگی کاردستی متناسب با سن کودک انتخاب شود یعنی کاردستی های پیچیده برای سنین بالاتر و کاردستی ساده برای سنین پایین مناسب هستند اگر کاردستی ساده را برای کودک با سن و توانمندی بیشتر انتخاب کنیم جذابیتی برای کودک ندارد و اگر کاردستی پیچیده را برای کودک با سن کم انتخاب کنیم نمی تواند آن را بسازد و می تواند در علاقه او به کاردستی تاثیر منفی داشته باشد.

کاردستی می تواند کودک را با مفاهیم اجتماعی مانند کر گروهی آشنا کند وقتی کودک یاد می گیرد که با همکاری هم سن و سالان خود هدفی مشترک را دنبال کند و برای ساختن کاردستی بصورت مشترک تلاش کنند متوجه می شود که همکاری و کار تیمی می تواند نتایجی فراتر از آنچه خود به تنهایی می تواند انجام دهد به همراه دارد.

علاوه بر این هر زمان که کودک به ساختن کاردستی می پردازد می تواند تخیلات و تصورات خود نسبت به محیط اطراف را به واقعیت تبدیل کند و این به کودک یاد می دهد که بدون ترس برای محقق کردن آنچه در تصور و تخیل خود دارد تلاش کند علاوه بر موارد فوق کودک می تواند متوجه شود که با ساختن کاردستی می تواند اثری از خود تولید کند و بوسیله آن توامندی های خود را به دیگران ارائه دهد این موضوع می تواند برای کودک اعتماد به نفس به ارمغان آورد.

ساختن کاردستی می تواند خلاقیت و قدرت تخیل کودک را تقویت کند وقتی کودک تلاش می کند با اقلام و وسایلی که دورریختنی به نظر می رسند و قابلیت استفاده ندارند کاردستی ساده ای بسازد متوجه می شود که با استفاده از خلاقیت می تواند در حالی که بقیه قابلیت استفاده از منابع اطراف خود را ندارند چیزهایی که درست کند که در توان بقیه نیست.

با استفاده از ایده های خلاقانه می توانید بدون هزینه زیاد کودک خود را با ساخت کاردستی ساده سرگرم کنید در اینجا چند ایده در این زمینه را مطرح می کنیم

1-      اگر کودک شما لباس هایی دارد که به دلیل لکه هایی که پاک نمی شوند قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها کاردستی ساده ای درست کنید تا کودک شما هم رنگ کردن با بیاموزد هم استفاده از لباس های کهنه و غیر قابل استفاده

2-      اگر جوراب های قدیمی که برای فرزند شما کوچک شده دارید می توانید با کشیدن صورتک و چشم آنها را شخصیت هایی تبدیل کنید که در قصه ها و داستان های کودکانه از آنها استفاده کنید

3-      یک شیشه مربای قدیمی می تواند وسیله مناسبی برای ساخت یک گلدان یا جای مداد رنگی باشد.

با کمی خلاقیت می توانید کودک خود را با کمترین هزینه سرگرم کرده و آموزش دهید و توانمندی های او را تقویت نمایید

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

درست کردن کاردستی فواید زیادی برای کودکان دارد افزایش خلاقیت، افزایش مهارت ها و توانمندی ها حرکتی و فکری، هماهنگی بین چشم، دست و ذهن، افزایش اعتماد به نفس به همین دلیل است که بسیاری از افراد فعال در حوزه آموزش کودکان کاردستی را به عنوان یک روش مناسب و اثربخش برای آموزش معرفی می کنند به همین دلیل درا ین مطلب قصد داریم چند ایده برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش دهیم. این ایده ها اغلب با استفاد از وسایل دورریختنی و غیر قابل استفاده ایده هایی برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش می دهد علاوه بر این استفاده از وسایل دورریختنی و ساخت کاردستی جدید با آنها می تواند ایده بازیافت را در کودکان تقویت کند.

-          نی های استفاده شده می تواند شسته شود و در ساخت کاردستی مثلث متحرک و دستبند مورد استفاده قرار گیرد

-          اگر کودک شما تی شرت یا پیرآهنی دارد که به دلیل کثیفی یا لکه هایی که پاک نمی شوند دیگر قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها از آنها کاردستی جدیدی درست کنید که مورد استفاده فرزندتان قرار گیرد این نوع کاردستی می تواند جذابیت رنگ کردن لباس و نقاشی روی آن را به کودک شما آموزش دهد

-          درست کردن گلدان یا جا مدادی و جا قلمی با استفاده از یک شیشه مربای استفاده  شده می تواند ایده ای برای یک کاردستی جدید و سرگرم کننده برای فرزند شما باشد

-          استفاده از جوراب های قدیمی و کوچک شده که دیگر قابل استفاده نیستند براس اخت عروسک می تواند ایده ای جذاب برای ساخت کاردستی باشد در این حالت شما می توانید روی جوراب صورتک کشیده و ان را نقاشی کنید سپس با استفاده دکمه برای صورتک چشم دریت کنید و شخصیتی را خلق کنید تا کودک شما با آن سرگرم شود

-          می توانید با کودک خود برای گردش به طبیعت بروید و با استفاده از شاخ  برگ درختان ایده های جذابی برای ساخت کاردستی های جدید بیابید

-          با استفاده از بطری نوشابه و چند تکه کاغذ می توانید یک هواپیما برای کودک خود درست کنید تا سرگرم شود.

درست است که این کاردستی های ایده های ساده ای هستند ولی در هر صورت برای توسعه خلاقیت و توانمندی های کودک شما بسیار موثر هستند با استفاده از ساخت کاردستی کودک می آموزد که با کار گروهی می تواند به نتایج شگفت انگیزی برشد و می تواند با کمک دیگران به نتایجی بسیار فراتر از آنچه به تنهایی می توانست برسد. علاوه بر موارد فوق کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که می تواند بر موانع غلبه کند و به اهداف خود برسد ضمن اینکه یا می گیرد که تصمیم گیری پله بسیار مهمی در پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف است کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که بین رنگ های مختلف انتخاب کند یا د می گیرد که از بین چند جنس برای کاردستی خود یکی را برگزیند و این به کودک یا می دهد که بتواند از بین چند گزینه یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند. برای مشاهده ویدیو های کاردستی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .

بهترین مهد کودک ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مسلما بهترین مهد کودک ساری برای این که از مهد کودک ساری به بهترین مهد کودک ساری تبدیل شود باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا از بقیه ی کودکستان ها متمایز شود. لیست مهد کودک های ساری می تواند در انتخاب بهترین مهد کودک ساری برای کودکتان بسیار کمک کننده باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

داهوا تکنولوژی در سال 2001 در حوزه سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مدار بسته ) به صورت تخصصی آغاز به کار نمود .

داهوا تکنولوژی اولین شرکتی در چین است که دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال یا DVR هشت کانال با پخش real time را در سال 2001 راه‌اندازی کرد. این شرکت همچنین در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید سرمایه گذاری گسترده ای نموده‌ است.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دوربین هایک ویژن hikvision  توسط یک شرکت چینی تولید شده و در سال‌های اخیر توانسته به یکی از پرفروش‌ترین محصولات و تجهیزات امنیتی بخصوص در حوزه دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته شود. تنوع محصولات، طراحی خاص، کیفیت ساخت و استفاده از بهترین لنزها و دوربین‌ها همگی نقش اساسی و مهمی در کیفیت این برند و شناخته شدن آن در بازار جهانی داشته‌اند. شما می توانید برای خرید انواع دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

خیلی از افراد برای افزایش ایمنی و نظارت بر اماکن خود ترجیح می دهند که از دوربین های مداربسته کمک بگیرند. خیلی از این افراد برای خرید دوربین مداربسته بدون داشتن دانش قبلی در مورد دوربین های مدار بسته به مغازه ها و شرکت های فعال در این زمینه مراجعه می کنند و در نهایت یک سیستم کامل نظارت تصویری برای محیط خود خریداری و نصب می نمایند.

در کشور ما متاسفانه خرید کردن به این روش همراه با ریسک زیاد است چرا که ممکن است محصول خریداری شده اصلا پاسخگوی نیاز ما نباشد و یا اینکه برای آن محصول هزینه ای بالاتر از ارزش واقعی آن پرداخت نموده ایم.

برای پرهیز از این گونه ریسک ها “ راهنمای خرید دوربین مداربسته ” از سایت دوربین مارکت پیشنهاد می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته داهوا

امروزه با توجه به نیاز روز افزون انسان به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. یکی از شرکت های تولید کننده ی دوربین مدار بسته ، شرکت داهوا می باشد . این برند جز یکی از ده برند مطرح دنیا می باشد. برند دوربین داهوا یکی دیگر از برند های درجه یک چین می باشد.

این برند تمام شرایط مشتری و نیاز های انها را در زمینه دوربین بسته از لحاظ کیفیت و هزینه بر طرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده قرار میگیرد. این شرکت فعالیت خود را در سال 2002 میلادی شروع کرده است و با بکار گیری نفرات زبده توانسته است سهم بزرگی از بازار جهانی را برای خود بدست آورد .

این شرکت نیز توانسته لیسانس تولید فناوری را دریافت نماید. در ایران شرکت فرا گستر وارد کننده اصلی این برند می باشد و محصولات این برند دوربین مدار بسته دارای 24 ماه گارانتی می باشد.این محصول به صورت قاچاق نیز وارد ایران می گردد و فاقد هولوگرام شرکتی می باشد. برد و لنز دوربین های داهوا سونی بوده و در سری اکو واقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می نماید. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها از جمله دوربین مارکت پکیج دوربین داهوا نیز موجود میباشد.

درباره هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و ۱۵ سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی در دنیا را از آن خود کند.

خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و… هم فعالیت خود را گسترش دهد.

دوربین مداربسته لامپی یک سیستم نظارتی است که امکان دید 360 درجه ای دارد. به همین دلیل مانند دوربین چشم ماهی (Fisheye) دارای تصویر پانوراما می باشد. بنابراین دوربین لامپی دارای زاویه دید گسترده ای می باشند. به طوری که می توانید تنها با یک عدد از این دوربین ها  یک سالن تقریبا بزرگ مثلا تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. شما برای تهیه این دوربین ها  میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()