نوشته شده توسط : radin

طبق آمار، حدود 55 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول به محل نگه داری وسایل با ارزش مثل پول و جواهرات دست می یابند. بهتر است اماکن مهم مثل منزل یا مغازه یا محل کار خود را بیمه سرقت کنید اما معمولا بیمه در خودرو ها اجباری است و بلافاصله بعد از خرید خودرو آن را بیمه می کنند. شما می توانید برای تامین امنیت منزل یا محل کار خود به خرید دزدگیر اماکن روی آورید. بسیاری از افراد نیز برای جلوگیری از سرقت به خرید دزدگیر مغازه می پردازند اما افرادی هم هستند که با مشاهده قیمت دزدگیر اماکن از این کار پشیمان شده اند . باید توجه داشت که تنوع بالا در سیستم های امنیتی ، شما را در انتخاب و خرید دزدگیر خانه یا مغازه یاری می کند و انتخاب راحت تری خواهید داشت . در این تنوع محصول نیز قیمت دزدگیر خانه (قیمت دزدگیر منزل) هم متنوع تر می شود.

بهتر است بدانید که داهوا یکی از برند ها و شرکت های سازنده ی محبوب است که دوربین ها و تجهیزات امنیتی بسیار با کیفیتی را معرفی و به بازار عرضه می کند. به عنوان مثال مدل دوربین t2a21p یکی از محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا است که نسبت به کیفیت و کارایی خود قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند. بنابراین با خیال راحت خرید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

یکی از حیوانات عجیب و غریب دنیا خرچنگ ها هستند. خرچنگ ها دو زیست اند یعنی هم در خشکی و هم در دریا زندگی میکنند. از آنجایی که آناتومی بدن آن ها عجیب است، کودکان برای دانستن در مورد این حیوان مشتاق می شوند. گاهی نیز از آنها می ترسند اما با ساخت کاردستی خرچنگ به راحتی می توانید کودک را به این حیوان عجیب علاقمند کنید. شاید با ساخت کاردستی خرچنگ ترس آن ها نسبت به حیوانات کاهش یابد یا کمی ارتباطشان با حیوانات قوی تر شود.

ساخت کاردستی خرچنگ با چند تکه کاغذ انجام می شود و نیاز به چسب دارد. با داشتن کمی استعداد می توان یک اثر هنری خلق کرد و کودک می تواند کاردستی خرچنگ خود را به دیوار اتاقش بچسباند یا آن را به دیگران هدیه دهد و دیگران نیز او را تشویق کنند . کودک با تشویق دیگران اعتماد به نفس کافی برای ساخت بهترین کاردستی ها را می یابد. کاردستی خرچنگ می تواند آغاز یک شکوفایی باشد . همیشه با انجام کارهای ساده ، کودک اماده می شود تا کارهای پیچیده تری را آغاز کند. ساخت یک کاردستی ساده هم موجب شکوفایی استعداد و خلاقثیت کودک می گردد هم به نوعی او را در این اوضاع وخیم کرونایی سرگرم می کند.

کودکان به شنیدن یا تماشای کارتون نیز علاقمند هستند. اگر شما تنها قصد آشنا کردن فرزند خود با حیوانات را دارید می توانید قصه تصویری کودکانه را با موضوعات حیوانات برای آن ها پخش کنید تا از این راه غیر مستقیم اطلاعات عمومی کودک شما در زمینه ی حیوانات افزایش پیدا کند. برای دسترسی به صد ها ویدیوی آموزش ساخت کاردستی های متنوع و جذاب و صد ها قصه ی تصویری کودکانه با موضوعات متنوع و مناسب سنین مختلف کودکانه می توانید به سایت voolak مراجعه کنید و کودکان خود را از فواید انجام این فعالیت ها بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی و نقاشی از جمله فعالیت هایی هستند که از گذشته تا به امروز در بین کودکان محبوبیت خود را حفظ کرده اند. شما می توانید با مراجعه به سایت وولک می توانید به صد ها ویدیوی آموزش کاردستی و نقاشی های کودکانه با طرح و ایده های جذاب دسترسی پیدا کنید. ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در زمینه های مختلف دارد.

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که معمولا بچه ها به آن علاقه نشان می دهند. چرا که اغلب اوقات کاردستی ها به صورت گروهی انجام می شود و کودکان از این که به انجام فعالیت هایی همراه دوستان و همسن و سالان خود بپردازند لذت می برند. ساخت کاردستی مانند کاردستی خورشید به آن ها در مسیر شناخت محیط پیرامونشان کمک می کند. زیرا کودکان همیشه در حال یادگیری و شناخت محیط اطراف خود هستند. بنابراین طرح نقاشی خورشید می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

نقاشی کشیدن نیز فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی خرس می توانید کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که کودک شما شروع به نقاشی کشیدن می کند در واقع طرح نهایی را در ذهن خود متصور می شود و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همین طور زمانی که کودک نقاشی خرس خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. بنابراین کودک خود را به ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی تشویق کنید!



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برای این که کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید علاقه و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن تقویت کنید. برای این که تمایل کودکتان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کنید در ابتدا باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودک شما همخوانی داشته باشید و با روحیه ی او سازگار باشد به کودک نشان دهید.

به عنوان مثال دختربچه ها اکثرا به رنگ صورتی علاقمند هستند ازین رو طرح نقاشی خوک صورتی رنگ می تواند برای آن ها چشم نواز و هیجان انگیز باشد. از این طریق شما با آموزش غیر مستقیم می توانید کودک خود را با نقاشی خوک با حیوان خوک آشنا کنید و رفته رفته فرزندتان را با انواع حیوانات آشنا کنید. طرح نقاشی زرافه نیز به دلیل وجود رنگ زرد در این حیوان که رنگ ضد افسردگی و رنگ شادی است می تواند برای کودکان هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد.

معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کامپیوتر یکی از تجهیزات الکترونیکی است که به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد. کامپیوتر در واقع از کنار هم قرار گرفتن چندین قطعه ی سخت افزاری که هرکدام وظیفه ی خاص خود را دارند، تشکیل شده است. اگر هر کدام از قطعات کامپیوتر دچار مشکل شوند، عملکرد کلی کامپیوتر دچار مشکل می شود. بنابراین باید سلامت عملکرد تمامی قطعات کامپیوتر تضمین شود. بعضی از مشکلاتی که برای کامپیوتر پیش می آید و نیاز به تعمیر پیدا می کند بسیار واضح و علنی است.

به عنوان مثال بوق ممتد کامپیوتر نشان از خرابی قطعه ای از کامپیوتر است. ممکن است خرابی فن کامپیوتر باعث بوق زدن کامپیوتر شود یا مشکل از قطعه ی دیگری باشد. اولین وظیفه ی یک تعمیرکار ماهر و مجرب عیب یابی صحیح است. در صورتی که که عیب یابی به طور صحیح انجام نشود، خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد می شود. بنابراین برای تعمیر دستگاه های خود حتما یک تعمیرکار یا مرکز تعمیر حرفه ای و تخصصی را انتخاب کنید.

در صورتی که وقت یا شرایط انتقال کامپیوتر خود به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید از روش تعمیر کامپیوتر در محل استفاده کنید. در این روش پس از ثبت درخواست توسط مشتری، تعمیرکار ماهر در محل مورد نظر مشتری حضور پیدا می کند و در حضور خود مشتری به عیب یابی و سپس تعمیر دستگاه او می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که قادر است هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند. همچنین این مرکز مجهز به بروز ترین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر است و با دسترسی به برترین تعمیرکاران دستگاه شما را با کم ترین هزینه ی ممکن به شما سالم برمی گرداند.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()